ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Κύπριος το νέο πρόσωπο του οίκου Ferre

Σταύρη Φράγκου

Ένας αληθινός gentleman για το Gianfranco Ferre L'Uomo. O Κύπριος fashion blogger με το No1 Menswear Fashion Blog στην Αγγλία, The Gentleman Blogger, Matthew Zorpas επιλέχθηκε να είναι το νέο πρόσωπο για τον οίκο Ferre και το άρωμα L'Uomo. 

Κύπριος digital influencer όπου και να βρίσκεται είναι πάντα κομψός, με διαφορετικές εκδοχές κουστουμιών που καλύπτουν το σύγχρονο αλλά και το κλασικό στυλ. Επιλέχτηκε ως το νέο πρόσωπο χάρη στην δυνατή παρουσία του στο διαδίκτυο, αλλά και για τις αλάνθαστες επιλογές του. 

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Κύπρο και μετακόμισε στο Λονδίνο για σπουδές στο London College of Communication, αργότερα στο London School of Economics με PhD στο Global Media and Communications. Ο Matthew ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της μόδας ως PR για νέα brands και το 2011 ήρθε δεύτερoς στη λίστα με τους πιο κομψούς άνδρες στο Λονδίνο από το περιοδικό Esquire. Μέσα από το blog του που δεν είναι σαν όλα τα υπόλοιπα, παρουσιάζει κανόνες του στυλ μέσα από σύγχρονα ρούχα και αξεσουάρ και επιλέγει μόνο το καλύτερο. Είναι πραγματικός influnecer με σημαντική επιρροή στα social media.

Ο ίδιος μέσα από το The Gentleman Blogger δήλωσε ότι είναι η πρώτη παγκόσμια καμπάνια που κάνει ως influncer. Επίσης είπε πως λάτρευε τον οίκο για το μυστήριο στοχείο, που βρισκόταν στα κομμάτια των συλλογών και μεταφέρεται και στο νέο άρωμα του οίκου. 

L'UOMO
Τo νέο άρωμα του οίκου Gianfranco Ferré, L'Uomo,σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα. Η Eau de Toilette έκδοση του μεταδίδει όλα τα στοιχεία της μάρκας στο άρωμα, την παράδοση, την καινοτομία, την επιθυμία για νέους κανόνες και την αναζήτηση για ομορφιά, τιμιότητα και ουσία. Είναι αφιερωένο σε ένα άντρα που δεν χρειάζεται επίθετα αλλά μόνο μια λέξη που τονίζει τη μοναδικότητά του. Η ιδέα πίσω από το όνομα που είναι απλή και διεισδυτική, βαθιά ιταλική και διεθνή. Αποτελεί ένα απλό αλλά κομψό, δυνατό και παράλληλα εκλεπτυσμένο δημιούργημα, ένα άρωμα για τον πραγματικό gentleman, γι' αυτό επιλέχθηκε και ο digital influencer Matthew Zorpas ως το πρόσωπο της καμπάνιας. Είναι εμπνευσμένο από τις πρώτες συλλογές του οίκου οι οποίες είχαν στοιχεία από στολές. Η εκλεπτυσμένη συμφωνία από διαφορετικές νότες κάνει το Eau de Toilette εικονικό και αξέχαστο αλλά και ένα νέο κλασικό άρωμα των ανδρών.

ΝΟΤΕΣ
Χαρακτηρίστηκε ως ένα φρέσκο ανατολίτικο άρωμα φτιαγμένο από τον αρωματοποιό Nicolas Beaulieu. Η σύνθεση του αρώματος κρύβει πικάντικες νότες από περγαμόντο, τζίντζερ, κάρδαμο και μαύρο πιπέρι. Στην καρδιά του L' Uomo υπάρχει φρεσκάδα μακράς διαρκείας με βιολέτα, αρτεμισία, φασκόμηλο και πράσινο μήλο ενώ η βάση του περιέχει εσάνς σανδαλόξουλου, ισπανικό κέδρο, βρύα, άμβρα και βανίλια.

Δείτε τις φωτογραφίες.

Διαβάστε τη συνέντευξη του Matthew Zorpas εδώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

BEAUTY: Τελευταία Ενημέρωση