ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

BEAUTY

Ριάνα Στυλιανού

Η κυτταρίτιδα μπορεί να διατηρηθεί υπό έλεγχο εάν ακολουθήσετε τα παρακάτω tips

Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα κακό στο να έχουμε κυτταρίτιδα, αλλά οι περισσότερες γυναίκες που γνωρίζω, θέλουν να απαλλαγούν από αυτή, πάση θυσία. Tο μόνο σίγουρο είναι πως η κυτταρίτιδα είναι φυσιολογική και εκτιμάται ότι περίπου το 90% των γυναικών θα τη βιώσουν σε κάποιο στάδιο της ζωής τους... οπόταν δεν είστε μόνες σε αυτό. Το άλλο 10% των γυναικών πιθανότατα να είναι μοντέλα της Victoria's Secret. 

Τώρα, για το πώς να το απαλλαγείτε από αυτή; Δεν θα σας πω ψέματα… δεν είναι τόσο εύκολο. Όμως η κυτταρίτιδα μπορεί να διατηρηθεί υπό έλεγχο εάν ακολουθήσετε τα παρακάτω tips που πρόκειται να μοιραστώ μαζί σας με πολύ αγάπη.   

Τι τρόφιμα προκαλούν κυτταρίτιδα;
1.
Δώστε προσοχή στη κατανάλωση νατρίου, καθώς το αλάτι ενθαρρύνει τα λιπώδη κύτταρά σας να διογκωθούν. Οι υπερβολικές ποσότητες μπορεί να οδηγήσουν σε φούσκωμα και κατακράτηση υγρών. 

2. Επιπλέον, αποφύγετε τα τρόφιμα που δεν εχουν εύκολη πέψη, εφόσον αυτά εμποδίζουν το σώμα σας να πάρει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να χτίσει μυϊκή μάζα. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tim Van Doren (@bamagrillmaster) on

3. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης σε κάθε σας γεύμα, όπως επίσης ποικιλία από πολύχρωμα λαχανικά και φρούτα. Επίσης είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε τροφές πλούσιες σε "καλά" λιπαρά οξέα όπως είναι το αβοκάντο και τα ψάρια τα οποία βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής, ενώ οι σύνθετοι υδατάνθρακες, όπως το κινόα και οι φακές θα σας δώσουν ενέργεια για να γυμναστείτε. 

4. Τέλος, βεβαιωθείτε πως πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα εφόσον αυτό βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών. 

Αρχίστε το βούρτσισμα του σώματος
5. Μια όχι και τόσο διαδεδομένη τακτική ομορφιάς στο νησί μας αλλά θα έπρεπε, είναι το στεγνό βούρτσισμα του σώματός. Το στεγνό βούρτσισμα μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος και της παραγωγής κολλαγόνου, όπως επίσης και στη βαθιά απολέπιση του δέρματός σας. Ξεκινήστε από τα πόδια και συνεχίστε την πορεία βουρτσίσματος προς τα πάνω με κυκλικές κινήσεις και μέτρια πίεση.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sekelgidi Julia (@juliasekelgidi) on

6. Υιοθετήστε αυτή τη συνήθεια, 3 φορές την εβδομάδα πριν από το μπάνιο. Στην συνέχεια απλώστε την κρέμα κυτταρίτιδας στις περιοχές που έχετε ανάγκη. Tο προϊόν θα απορροφήσει στο δέρμα σας πολύ πιο γρήγορα και εις βάθος. 

Κάντε το leg day το A και το Ω της σωματικής σας άσκησης 
7. Η γυμναστική δεν μπορεί να σας απαλλάξει εντελώς από την κυτταρίτιδα αλλά η σύσφιξη των μυών θα συμβάλει στην εξομάλυνση της εμφάνισής της στο δέρμα. Με λίγα λόγια, κάντε τα dead lifts, τα squats και τα lunges τα νέα σας φιλαράκια, εφόσον αυτές οι ασκήσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές στο να ενδυναμώσουν τους  μύες των ποδιών σας. Χρησιμοποιήστε ελαστικά bands ή βαράκια για να δείτε γρηγορότερα αποτελέσματα. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KARINA ELLE

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ