ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

HEALTH

Ριάνα Στυλιανού

Εσείς ξέρατε τις θρεπτικές αξίες αυτής της τροφής;

Η βρώμη ή αλλιώς oat meal όπως λέγεται και στο εξωτερικό, αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς τροφές για το πρωινό. Και καθόλου άδικα, εφόσον είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, καθώς προσφέρει άφθονη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα της ημέρας.   

Δείτε πώς διαλύεται η διατροφή αξία της βρώμης (ανά ένα φλιτζάνι, μαγειρεμένο):  

Θερμίδες: 158  

Πρωτεΐνη: 4 g  

Λίπος: 3,2 g  

Κορεσμένο λίπος: 0,5 g 

Υδατάνθρακες: 7 g  

Ίνες: 4 g  

Ζάχαρη: 1,1 g  

Νάτριο: 115 mg 

Πέραν του ότι είναι ένα πολύ υγιεινό γεύμα για το πρωί, μερικές φορές τείνουμε να το μετατρέπουμε σε ανθυγιεινό… και αυτό οφείλεται στους πιο κάτω λόγους.   

1. Οι μερίδες σας είναι πολύ μεγάλες
Εάν οι μεριδες σας είναι πιο μεγάλες, αυτό συνεπάγεται σε περισσότερες θερμίδες, που ίσως να μην κάψει ο οργανισμός σας, εάν δεν ακολουθήσει σωματική ασκηση μετά την κατανάλωσή της.   

2. Προσθέτετε πάρα πολύ ζάχαρη και τεχνητά γλυκαντικά
Εάν χρησιμοποιείτε σαν toppings διάφορες μαρμελάδες, spreds από σοκολάτα ή υπερβολικά πολύ μέλι και σιρόπι από σφένδαμο, τότε προφανώς και το γεύμα σας δεν θα είναι τόσο υγιεινό όσο πιστεύετε. Υπάρχουν άλλες εναλλαγές εξίσου νόστιμες που θα κάνουν το oat meal σας πολύ γευστικό, αλλά υγιεινό.

3. Το γεμίζετε με πολλά αποξηραμένα φρούτα
Τα αποξηραμένα φρούτα γενικότερα δεν είναι βλαβερά, αντιθέτως είναι μια καλή εναλλακτική λύση για να αντικαταστήσετε το γλυκό. Ωστόσο, εάν προσθέσετε πολλά από αυτά στη βρώμη σας τότε τα επίπεδα της ζάχαρης που περιέχει το oat meal ψηλώνουν. 

4. Αγοράζετε βρώμη με γεύση
Υπάρχουν διάφορες επιλογές στην αγορά όσον αφορά στη γεύση της βρώμη. Από golden syrup μέχρι σε γεύση από βατόμουρα με μήλο και ούτω καθεξής. Αυτές οι επιλογές όμως περιέχουν περισσότερη ζάχαρη απ' ότι η κανονική βρώμη. Σκεφτείτε τις θερμίδες που θα περιέχει όταν προσθέσετε και όλα σας τα toppings.   

5. Δεν προσθέτετε αρκετή πρωτεΐνη και καλά λιπαρά
Έστω και αν η βρώμη είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, καλό θα ήταν να προσθέτατε και μερικά toppings που να εμπλουτίζουν ακόμα περισσότερο αυτό το γεύμα. Για παράδειγμα τα μούρα είναι μια καλή επιλογή. Ακόμα και μια μικρή κουταλιά από φυστικοβούτυρο θα σας χαρίσει την πρωτεΐνη που χρειάζεστε και την υπέροχη γεύση του. Επίσης είναι σημαντικό να καταναλώνεται και καλά λίπη στο πρωινό σας, όπως οι σπόροι chia και τα αμύγδαλα.   

6. Κάνετε τη βρώμης σας υπερβολικά πολύ απλή
Εάν φτιάχνετε τη βρώμη σας με πολύ λίγα ή σχεδόν καθόλου toppings, τότε το πιο πιθανό είναι να μην απολαμβάνετε τόσο το γεύμα σας και να το καταναλώνετε με το ζόρι. Επίσης, η απλή βρώμη μπορεί να μην σας προσφέρει την ενέργεια που χρειάζεστε για ένα δυνατό ξεκίνημα της ημέρας. Φυσικά αυτό εξαρτάται και με τις γευστικές προτιμήσεις του καθενός… αλλά υπάρχουν τόσοι πολλοί υγιεινοί τρόποι να φτιάξετε το oat meal σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
oat meal  |  health  |  meal  |  breakfast  |  human  |  mistakes  |  tasty  |  βρώμη  |  πρωινό  |  γεύμα

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ