ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

HEALTH

newsroom must

Συμβουλές που θα βοηθήσουν ακόμη και τους πιο απασχολημένους να αποκτήσουν μία πιο υγιεινή διατροφή.

Mεταξύ της εργασίας, του σχολείου, των παιδιών και όλων των ενδιάμεσων υποχρεώσεων, η υγιεινή διατροφή θεωρείται πολυτέλεια για την οποία απλά δεν έχετε χρόνο. Σας είναι πολύ εύκολο να υποκύψετε στο γρήγορο φαγητό;

1. ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟ-ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΑ
Φυσικά θα θέλαμε όλοι να φυτέψουμε όλο το φαγητό μας, να το πάρουμε από τον κήπο, να το κόψουμε και να το μαγειρέψουμε φρέσκο. Το πρόβλημα είναι ότι μπορεί να μην είναι ρεαλιστικό για όλους μας. Γι’ αυτό επιλέξτε προ-ψιλοκομμένα λαχανικά τα οποία μπορείτε είτε να σοτάρετε στο τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο ή απλά να τα ρίξετε φρέσκα για να συνοδέψετε τα γεύματά σας με μια σαλάτα.

2. ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Αν βάλετε μια τάξη στην εβδομάδα σας έχοντας επτά απλές συνταγές σε κάθε μέρα της εβδομάδας με σειρά, είναι πολύ πιο εύκολο να ακολουθήσετε και να φάτε υγιεινά. Για παράδειγμα, όσπρια κάθε Δευτέρα, κοτόπουλο την Τρίτη, όσπρια πάλι την Τετάρτη, κόκκινο κρέας την Πέμπτη, ψάρι την Παρασκευή και ούτω καθεξής.

3. ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΚΟΛΑ, ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Προετοιμάστε υγιεινά σνακ για όλη την εβδομάδα ή από το προηγούμενο βράδυ. Χρειάζονται κυριολεκτικά πέντε λεπτά και αυτό θα σας βοηθήσει να τρώτε πιο υγιεινά όλη την ημέρα. Πιο κάτω θα βρείτε τέσσερα υγιεινά σνακ που δεν απαιτούν χρόνο:
l Ψιλοκομμένο μήλο και φυστικοβούτυρο ή
ξηροί καρποί.
l Γιαούρτι με φρούτα, βρώμη και μέλι.
l Ποπ κορν (τα οποία φτιάχνετε εσείς)
l Λαχανικά και χούμους

4. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΜΟΝΟ ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ
Αποφύγετε να αγοράζετε σνακ που δεν μπορείτε να ελέγξετε την κατανάλωσή τους όπως πατατάκια, σοκολατάκια και παγωτά. Είναι πολύ πιο εύκολο να τρώτε πιο υγιεινά αν έχετε μόνο υγιεινά τρόφιμα στο σπίτι για να διαλέξετε.

5. ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Μπορεί να μην εργάζεστε όλοι σε ένα παραδοσιακό περιβάλλον γραφείου. Αλλά όσοι εργάζεστε, χρησιμοποιήστε το ψυγείο και τον καταψύκτη του γραφείου για να βελτιστοποιήσετε τη διατροφή σας. Αποθηκεύστε φρούτα ή προσθέστε ένα δοχείο χούμους και λαχανικά για να έχετε σνακ για τις δύσκολες ώρες ή τις ώρες που μένετε περισσότερο από όσο υπολογίζετε στο γραφείο.

6. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΜΕΡΙΔΕΣ
Επιστρέφετε στο σπίτι από τη δουλειά και μετά από μια δύσκολη μέρα είστε πολύ κουρασμένοι για να μαγειρέψετε. Η λύση εδώ είναι να προετοιμάζετε μερίδες. Η προετοιμασία μερίδας σημαίνει να αποφασίσετε για δύο έως τέσσερα δείπνα που θα έχετε για την εβδομάδα (αυτό μπορεί να λειτουργήσει και για μεσημεριανό γεύμα) και να τα μαγειρεύετε σε μια μέρα σαββατοκύριακου ή μια ημέρα που φεύγετε πιο νωρίς από την εργασία σας.

Χαρά Μαλιώτη
Κλινική διαιτολόγος, με ειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές
Tηλ. 22256006, chara@projecthealth.com.cy 
Project Xealth

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ