ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

HEALTH

Διαβάστε το Βιογραφικό της Κρίστης Παναγιώτου 

Η καλύτερη γιορτή για μικρούς και μεγάλους πλησιάζει! Τα γιορτινά εδέσματα, τόσο γλυκά όσο και αλμυρά, είναι λαχταριστά και δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο.
Όμως οι διατροφικές ατασθαλίες κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς πιθανόν να σας αφήσουν 1-2 κιλά στο πέρασμά τους. Είναι και οι πολλές υποχρεώσεις και το κλίμα των ημερών που δεν μας αφήνουν χρόνο αλλά και «όρεξη» για γυμναστήριο.

Τι μπορείτε να κάνετε προκειμένου να αποφύγετε την ανεπιθύμητη αύξηση του βάρους σας αλλά και να κρατηθείτε σε φόρμα
• "Κάψε λίπος, χάσε πόντους και αύξησε το μεταβολισμό σου" μέχρι τα Χριστούγεννα ακολουθώντας τις παρακάτω ασκήσεις. Μην ξεχνάς άλλωστε πως ένας γυμνασμένος και ενεργός μυς, θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις και με τους πειρασμούς των γιορτών.  Θα καταφέρει να μεταβολίσει και να κάψει πιο πολλές θερμίδες από τα γλυκά, τα φαγητά και τα ποτά που θα καταναλώσεις, θέλοντας και μη, μέσα στις γιορτές.

Και φυσικά, "φρόντισε να μην απέχεις εντελώς από την άσκηση όλο αυτό το διάσημα" . 

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
- Μην ξεχάσεις το ζέσταμα πριν και μετά από τις ασκήσεις
- Κάνε όλο το πρόγραμμα 2 με 4 φορές την εβδομάδα
- Οι ασκήσεις δεν έχουν συγκεκριμένες επαναλήψεις. Εκείνο που πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις το χρονόμετρο δίπλα σου και να χρονομετράς το χρόνο που εκτελείς κάθε άσκηση για 30 δευτερόλεπτα.

8 ασκήσεις για 30΄΄ η κάθε μια σε κύκλους
• Καθίσματα squat
 
• Προβολές – lunges
 
• Κάμψεις – push ups

• Βυθίσεις τρικεφάλου – dips
 
• Γέφυρα – bridge

• Side lunges
 
• Push ups triceps 
 
• Jamping jacks
 


 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ