ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

HEALTH

Ριάνα Στυλιανού

Υιοθετήστε τις παρακάτω συνήθειες και εντάξτε το healthy lifestyle στη ζωή σας

Θέλετε να χάσετε το περιττό βάρος που σας βασανίζει από την καραντίνα αλλά για κάποιο λόγο δεν τα καταφέρνετε με τίποτα; Well, πέραν της καλής διατροφής που πρέπει να ακολουθάτε αλλά και να γυμνάζεστε, υιοθετήστε τις παρακάτω συνήθειες και διαχειριστείτε τις ποσότητες που τρώτε, χάνοντας επίσης επιπλέον θερμίδες με απλές δραστηριότητες, και εντάξτε το healthy lifestyle στη ζωή σας.

1. Έρευνες έχουν δείξει ότι στο ημίφως τείνουμε να τρώμε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες από τι θα τρώγαμε κανονικά.

2. Όταν νιώθετε πως πεινάτε αλλά έχετε καταναλώσει το γεύμα σας πριν από μια ώρα, τότε πιείτε μπόλικο νερό.

3. Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι χαμηλή, ο μεταβολισμός αυξάνεται, έτσι... μη βάζετε το καλοριφέρ στο τέρμα.

4. Υιοθετήστε ένα σκύλο. Πέραν την ευτυχία που θα σας χαρίσει, αυτό το ζωάκι θα σας κάνει και πιο δραστήριες.

5. Έχει διαπιστωθεί από έρευνες, ότι όσοι κοιμούνται εφτά ώρες τη νύχτα καίνε περισσότερο θερμίδες στον ύπνο τους από όσους κοιμούνται λιγότερο.

6. Φάτε το βραδινό σας αρκετές ώρες πριν από τον ύπνο, εφόσον η διαδικασία της πέψης γίνεται ενώ κοιμάστε, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται.

7. Μην αποφεύγετε ποτέ το πρόγευμά σας, γιατί είναι διαπιστωμένο ότι εάν κάνετε skip αυτό το γεύμα, θα φάτε περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

8. Αποφύγετε όσο μπορείτε την κατανάλωση αλκοόλ, αλλά μη διστάσετε να πιέτε ένα ποτήρι κρασί μέσα μέσα, εφόσον αυτό τονώνει το μεταβολισμό.

9. Μην ζυγίζεστε καθημερινά γιατί είναι αρκετά ψυχοφθόρο. Ζυγιστείτε μια φορά την εβδομάδα, το πρωί μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα.

10. Αγνοείστε τις θερμίδες ενός γεύματος και δώστε έμφαση στις θρεπτικές του αξίες. Όσο πιο υγιεινό το φαγητό σας τόσο πιο πολύ θα χορτάσετε.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ