ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

HEALTH

 Διαβάστε το Βιογραφικό της Λένας Βαγιάνη

Γιορτές και γυμναστική;

Με τις διακοπές των Χριστουγέννων πάνε παρέα τα πολύ γευστικά ποτά, άφθονες γλυκές απολαύσεις, και ο χρόνος μακριά από το γυμναστήριο. Για ανθρώπους που η γυμναστική και η υγιεινή διατροφή είναι στο “αίμα” τους , αυτοί οι πειρασμοί είναι δύσκολο να
ξεπεραστούν και να μην αποτελέσουν πηγή μεγάλης ανησυχίας και άγχους. Εάν έχετε εργαστεί σκληρά τους τελευταίους 6-12 μήνες, το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι ένα βήμα πίσω από τους στόχους σας.

Σε αυτό το σενάριο, έχετε δύο επιλογές: να κλειδωθείτε σπίτι σας για τους επόμενους δύο μήνες, ή να χρησιμοποιήσετε την εορταστική περίοδο προς όφελός σας! Αλλά μπορεί να είναι πολύ πιο διασκεδαστικό και πολύ λιγότερο μοναχικά για σας να κάνετε τις διακοπές να λειτουργήσουν για σας και τους στόχους σας.
Μπορείτε πραγματικά να έχετε το κέικ σας με πιο αγνά και φυσικά υλικά και το σκύλο χορτάτο!

Φτιάξτε ένα Έξυπνο Πρόγραμμα Κατάρτισης
Πρόγραμμα κατάρτισης σας, έτσι μπορείτε να είστε σε εκείνες τις ημέρες που θέλετε να περάσετε με τους φίλους και την οικογένεια. "Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα πρέπει να παραιτηθείτε από κάθε συνεδρίες γυμναστικής, όταν οι επισκέπτες έρχονται να χτυπούν την πόρτα σας."Για να πάρουμε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα, αν ταξιδεύετε για 3-4 ημέρες και ξέρετε ότι δεν θα πάτε στο γυμναστήριο, οργανώστε μια μικρή «υπέρβαση» πριν από το ταξίδι σας ή το διάλειμμα. Την εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη παύση προπόνησή σας, χρειάζεται να δουλέψετε σκληρά. Υπολογίστε τις θερμίδες σας.

Αν ήδη προσπαθείτε να χάσετε βάρος, ή ακόμα απλώς προσπαθείτε να μην κερδίσετε έξτρα λίπος κατά τη διάρκεια των διακοπών, δοκιμάστε κλιμάκωση στην πρόσληψη των θερμίδων σας. «Λίγες μέρες πριν από μια οικογενειακή συγκέντρωση, όπου ξέρετε ότι θα υπάρξει αφθονία των τροφίμων, διατηρείστε χαμηλότερη την πρόσληψη θερμίδων σας. Η ημέρα της συλλογή της οικογένειας, κάνει μια επανατροφοδότηση". Τρώγοντας σε ένα πρόγραμμα σαν αυτό- με την προγραμματισμένη χαμηλής και υψηλής θερμιδικής αξίας ημερών μπορεί να λειτουργήσει προς την καύση λίπους πλεονεκτικά για σας. Δίνοντας το σώμα σας επιπλέον θερμίδες αφού είναι ήδη σε έλλειψη για λίγο μπορεί να πυροδοτήσει τον μεταβολισμό σας και γίνει ένα άλμα-έναρξη στην πρόοδό σας. Απλά να είστε προσεκτικοί εκείνη την ημέρα για μην την μετατρέψετε σε κραιπάλη!

Αυξήστε την ένταση της άσκησης
Αν δεν είστε ήδη σε ένα πρόγραμμα υψηλής έντασης, τώρα είναι η ώρα για να ξεκινήσετε. Κάνοντας προπονήσεις σας πιο δύσκολες το καρδιαγγειακό σύστημα σας θα κρατήσει τον καρδιακό ρυθμό σας σε υψηλά επίπεδα και να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Υψηλής έντασης άσκηση μπορεί να αυξήσει το μεταβολικό σας ρυθμό, ακόμη και όταν οι συνεδρίες ολοκληρωθούν, έτσι ώστε να συνεχίσετε να καίτε λίπος. Οι περισσότεροι από σας είναι εξοικειωμένοι με υψηλής έντασης άσκηση, αλλά μπορούν επίσης να προσθέσουν κάποια ένταση στις συνεδρίες άρσης βαρών. Για να αυξήσετε την ένταση των προπονήσεων σας, μειώστε τις περιόδους ανάπαυσης, προσθέστε αερόβιες κινήσεις όπως το σχοινάκι, αερόβια άσκηση, ελλειπτικό, ή αναπηδήσεις μεταξύ των σετ.

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ