ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

HEALTH

Ριάνα Στυλιανού

Για ένα υγειές και παραγωγικό workout

Εάν είστε γενικότερα active όσον αφορά την σωματική σας ακεραιότητα και έχετε τη γυμναστική σαν μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας, τότε αυτό το άρθρο θα σας φανεί πολύ χρήσιμο. 

Ετοιμάζεστε για την καθιερωμένη σας προπόνηση, ένα χαλαρό τρέξιμο ή ένα yoga class μετά τη δουλειά; Το σωστό είναι να προετοιμαστείτε κατάλληλα και να εφοδιάσετε το σώμα σας με nutritions που θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε πολύ καλύτερα στη γυμναστική σας. 

Το να προπονήστε με άδειο στομάχι, πριν ή μετά τη δουλεία επειδή λέτε στον εαυτό σας πως δεν προλαβαίνετε να ετοιμάσετε κάτι να φάτε... δεν είναι καθόλου σωστό, καθώς και το να τρώτε τροφές με πολλά λιπαρά ή ζάχαρη είναι εξίσου λανθασμένο. αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα πονοκεφάλους και ζαλάδες.  

Καλό θα ήταν λοιπόν, να προτιμούσατε γεύματα 300-400 θερμίδων που περιλαμβάνουν υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά, για να σας χαρίσουν την ενέργεια που χρειάζεστε την ώρα που γυμνάζεστε. 

 Η κατάλληλη ώρα για κατανάλωση αυτών των γευμάτων είναι περίπου 2 ώρες πριν την προπόνηση. Για παράδειγμα, μπορείτε να φάτε ζυμαρικά ολικής άλεσης με τυρί και λαχανικά ή γιαούρτι με φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά. 

  

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ