ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

DECO

Τρεις προτάσεις που κέρδισαν έδαφος σε μια εποχή όπου ο φόβος είχε αρπάξει το χαμόγελό μας

Κείμενο: Στέλλα Μίντζη - Colella

H πρωτόγνωρη κατάσταση που ζήσαμε πρόσφατα οδήγησε κάποιους οίκους μόδας και εταιρείες να μετατρέψουν τις εγκαταστάσεις τους σε μονάδες παραγωγής μασκών, προστατευτικού εξοπλισμού και μηχανημάτων απαραίτητων στον τομέα της υγείας, αφήνοντας για λίγο πίσω ό,τι είχε να κάνει με την κύρια δραστηριότητά τους. Οι φετινές νέες αφίξεις στον χώρο του ντιζάιν δεν είναι πολλές, είναι όμως έξυπνες και πρωτότυπες.

ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ

Ο Ιταλός σχεδιαστής Ματέο Τσίμπικ από τη Βιτσέντσα εν μέσω εγκλεισμού, αναπολώντας το πρόσφατο ταξίδι του στη νήσο Χάβελοκ στην Ινδία, άρχισε να σχεδιάζει τα τοπία που είχαν αποτυπωθεί στο μυαλό του, τα οποία νοσταλγούσε καθημερινά όντας στην απομόνωση των τεσσάρων τοίχων του σπιτιού του. Οι εικόνες της παρθένας άγριας φύσης του νησιού ήταν και η έμπνευση που τον κινητοποίησε για τη δημιουργία της τελευταίας του συλλογής ταπήτων με θέμα τη ζούγκλα. Οι τάπητες με το ασυνήθιστο σχήμα είναι χειροποίητοι από την Jaipur Rugs, σε μαλλί ή μετάξι με έντονους χρωματικούς συνδυασμούς. Το πράσινο εναλλάσσεται με το κίτρινο ή το φωτεινό κόκκινο. Τα έντεκα χαλιά της συλλογής Domestic jugle, πολύτιμες δημιουργίες, είναι επιδαπέδια έργα τέχνης.

KΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΤΣΙΟ ΜΑΣ

Η δεύτερη πρόταση ανήκει στον οίκο Dior. Το street style των γκράφιτι παίρνει μια θέση στο τραπέζι μας. Τα πολύχρωμα σχέδια με σαφείς αναφορές στην «αναρχική» τέχνη των πόλεων, κεντρικό θέμα της πρόσφατης πασαρέλας του οίκου με την αντρική κολεξιόν, «μεταφέρθηκαν» στη νέα συλλογή σερβίτσιων για το σπίτι. Πιάτα και φλιτζάνια βγαλμένα από τον κόσμο των γκράφιτι, που κουβαλούν μια βαρύγδουπη υπογραφή, ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας.

ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΓΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Μια πρωτοβουλία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον μπαίνει στο προσκήνιο με το πρότζεκτ Design Connection από την εταιρεία Campari Soda. Τρία νέα ταλέντα στον κόσμο του σχεδιασμού, που ακούν στα ονόματα Σερένα Κονφαλονιέρι, Αουγκούστα Μποτόνι και Ματέο Αγκάτι, κλήθηκαν να σχεδιάσουν διακοσμητικά αντικείμενα ξεκινώντας από το μπουκάλι - σύμβολο του Campari Soda. Το ιταλικό ποτό με το κόκκινο ρουμπινί χρώμα που δημιουργήθηκε το 1932 από τον φουτουριστή Φορτουνάτο Ντεπέρο, μπήκε σε ένα μπουκάλι που μιμούνταν ένα αναποδογυρισμένο ποτήρι σαμπάνιας. Το ανατρεπτικό για την εποχή φουτουριστικό σχήμα του μπουκαλιού της αβαγκάρντ μιλανέζικης εταιρείας στόχευε πάντα ψηλά. Έκανε πάντα εμφανίσεις stile libero. Αρχικά σε αφίσες Μπελ Επόκ, έπειτα με τον τυπογραφικό σχεδιασμό του Μπρούνο Μουνάρι και τέλος με το διαφημιστικό σποτ που έφερε την υπογραφή του μεγάλου σκηνοθέτη Φεντερίκο Φελίνι. Τώρα, η εταιρεία ανανεώνει τη σχέση της με τον κόσμο του ντιζάιν και της τέχνης παρουσιάζοντας την ειδική συλλογή των μπουκαλιών senza etichette (χωρίς ετικέτα). Η πρόκληση της νέας πρωτοβουλίας της εταιρείας κατακτά και τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την άμεση συμμετοχή των χρηστών του Instagram.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ