ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Denim jumpsuit και μπαλαρίνες
 

Η βιομηχανία της μόδας συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς

Gillian Anderson, Carey Mulligan, issey Miyake, Christopher Bailey, Margherita Missoni είναι μεταξύ των καλλιτεχνών, σχεδιαστών και των brands που ενώνουν τις δυνάμεις τους σε εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τις καρδιακές παθήσεις.

Ο Βρετανός φωτογράφος Rankin και το δημιουργικό του γραφείο «The Full Service» ανέλαβαν την πρωτοβουλία της εκστρατείας για τη Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς σε συνεργασία με το Βρετανικό Καρδιολογικό Ίδρυμα (British Heart Foundation).

Ο Rankin έδωσε σε όσους συνεισφέρουν στην εκστρατεία να σχεδιάσουν τη δική τους καρδιά και να δημοσιεύσουν τις δημιουργίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #heartforaheart.

«Ο πατέρας μου πέθανε από καρδιακή προσβολή. Θα ήταν καλό να τον έχω γύρω μου και αυτό θα μπορούσε να ήταν δυνατό με την καλύτερη κατανόηση της καρδιάς και τον τρόπο, με τον οποίο οι άνθρωποι πρέπει να τη φροντίζουν» δήλωσε ο Rankin.

«Επιπροσθέτως ως παιδί είχα επίσης καρδιοπάθεια. Έτσι, γνωρίζω πολύ καλά τη σημασία της φροντίδας της καρδιάς σας και των κινδύνων που υπάρχουν» τόνισε.

«Ο μόνος σκοπός αυτής της εκστρατείας είναι η ευαισθητοποίηση. Απλώς θέλουμε οι άνθρωποι να γνωρίσουν και να κατανοήσουν το έργο που επιτελεί η οργάνωση για τους ανθρώπους, τις δυσκολίες που περνούν οι πάσχοντες και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να βοηθήσουν» πρόσθεσε.

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση

1, 2, 3… Zωγράφισε!

1, 2, 3… Zωγράφισε!

Τι θα γινόταν αν αλλάζαμε θέσεις – αν ζητάγαμε από τον θεατή να γίνει καλλιτέχνης;
newsroom must
 |  ENTERTAINMENT
X