ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: φόρεμα με βολάν, denim σακάκι και sneakers
 

Οι Γαλλικές διαφημίσεις πλέον θα αναγράφουν αν οι φωτογραφίες έχουν δεχτεί επεξεργασία

Από τούδε και στο εξής, οι Γαλλικές διαφημίσεις οφείλουν να αναγράφουν αν η φωτογραφία έχει δεχτεί επεξεργασία. Δεν είναι, άλλωστε, μυστικό ότι τα σώματα των γυναικών δέχονται επεξεργασία για να φαίνονται πιο λεπτά και πιο λεία, γι' αυτό η Γαλλική κυβέρνηση το θεωρεί πλέον δημόσιο θέμα υγείας. 

Οποιαδήποτε διιαφήμιση έχει περάσει από Photoshop θα περιλαμβάνει τη σημείωση ''Επεξεργασμένη Φωτογραφία'' και όποιος αγνοήσει το νόμο αυτό θα πληρώνει πρόστιμο €37,500 ή 30% του κόστους της διαφήμισης. 

''Το να προβάλλουμε στους νέους μη ρεαλιστικές εικόνες σωμάτων οδηγεί σε χαμηλή αυτοεκτίμηση και χαμηλή αυτοπεποίθηση'' λέει ο Υπουργός Υγείας Marisol Touraine. 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση

X