ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Tailored παντελόνι και cropped top
 

Πώς επιλέγουμε κρασί σε ένα εστιατόριο;

Με αφορμή την διεθνή ημέρα ''Σήμερα πίνουμε κρασί'' θυμόμαστε τα τιπ για να επιλέξουμε στην έξοδό μας το κατάλληλο κρασί.

Wiz Guide

Mε αφορμή την Διεθνή Ημέρα Πίνουμε Κρασί που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 18 Φεβρουαρίου, "μαθαίνουμε" μέσα από τα τιπ του Κύπριου sommelier Παναγιώτη Δανιήλ πώς πρέπει να επιλέγουμε ένα κρασί σε ένα ένα εστιατόριο που προτείνει 500 διαφορετικά κρασιά.

«Ο οινοχόος είναι το άτομο που θα πάρει τον πελάτη εκεί που το ένστικτό του και οι αναμνήσεις του τον κάνουν να νιώθει πιο καλά με την κατάποση του οίνου», αναφέρει χαρακτηριστικά σε μια από τις απαντήσεις, δίνοντας το στίγμα για το πόσο δύσκολη αλλά και πόσο μαγική συνάμα είναι η δουλειά ενός Οινοχόου.

Πώς επιλέγουμε κρασί σε ένα wine bar ή εστιατόριο που διαθέτει wine list με 500 ετικέτες;
Η επιλογή ενός κρασιού σε τέτοια μέρη αποτελεί πάντοτε μια εμπειρία. Αν ο πελάτης έχει αγαπημένη ποικιλία κρασιού ή αγαπημένη οινοπαραγωγική περιοχή, τότε τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Αν όχι, τότε ξεκινά ένα ωραίο ταξίδι ανά τον κόσμο, μαζί με τον οινοχόο, μέχρι να βρεθεί το κατάλληλο.

Ένας sommelier με ποια κριτήρια προτείνει κρασί στους εκάστοτε πελάτες του;
Καταρχάς, ο οινοχόος πρέπει να γνωρίζει σαν την παλάμη του χεριού του τις ετικέτες κρασιού που διαθέτει. Από εκεί και πέρα, τα κριτήρια είναι ο συνδυασμός φαγητού και κρασιού, η παρέα και ο λόγος ανοίγματος ενός μπουκαλιού κρασιού, και φυσικά τα χρήματα που ο πελάτης είναι διατεθειμένος να ξοδέψει για μια φιάλη κρασιού.

Πρέπει πάντοτε να εμπιστευόμαστε τυφλά έναν οινοχόο;
Φυσικά και όχι. Ο οινοχόος είναι το άτομο που θα πάρει τον πελάτη εκεί που το ένστικτό του και οι αναμνήσεις του τον κάνουν να νιώθει πιο καλά με την κατάποση του οίνου. Ο οινοχόος είναι το άτομο που θα δώσει τη σπίθα στον πελάτη για να ανακαλύψει καινούργιες εμπειρίες.

Πώς αξιολογούμε αν ένα wine list είναι αξιόλογο; Τι πρέπει να περιλαμβάνει;
Αρκετά καλή ερώτηση. Ένας βασικός κατάλογος κρασιού πρέπει να περιλαμβάνει σίγουρα τις βασικές εκδόσεις, αφρώδη, κόκκινα, λευκά, ροζέ. Από εκεί και πέρα, έρχεται ο τύπος του εστιατορίου / wine bar που θέλει να προωθήσει ο οινοχόος, όπως για παράδειγμα η επιλογή από χώρες / περιοχές, διαφορετικές χρονιές του ίδιου κρασιού, τα γλυκά κρασιά, και φυσικά επιλογή κρασιών από διαφορετικές τιμές.

Διαβάστε την συνέχεια στο Wiz-guide

ENTERTAINMENT: Τελευταία Ενημέρωση