ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Γιατί όλοι οι σχεδιαστές έχουν... ποντίκια στις νέες κολεξιόν τους;

Η τάση που έφτασε η στιγμή να υιοθετήσεις!

Δέσποινα Άσπρου

Το 2020 μπορεί να σηματοδότησε μια νέα δεκαετία, ωστόσο μαζί του έφερε και την έναρξη ενός νέου Ζωδιακού Ημερολογιακού Κύκλου. Σύμφωνα με την ιδεολογία αυτή που έχει τις ρίζες της στην κινέζικη παράδοση, το ιερό ζώο γι’ αυτή την χρονιά είναι το ποντίκι. Αν και στο άκουσμα της είδησης αυτής, όλοι μας αναρωτηθήκαμε πώς είναι δυνατόν ένα ποντίκι να επιλεχθεί ως ιερό ζώο, παρατηρώντας την έμπνευση που έδωσε στους μεγαλύτερους σχεδιαστές μόδας, αλλάξαμε αμέσως γνώμη. Από την παιχνιδιάρικη limited collection του Gucci μέχρι και τα πρωτότυπα γραφικά του Givenchy, ο κόσμος της μόδας ακολουθεί την χρονιά του ποντικού και δημιουργεί συλλεχτικά κομμάτια που μας συντροφεύουν με μοναδικό στυλ.

Ο Gucci γιορτάζει παρέα με τον Mickey Mouse
Η αισθητική του Alessandro Michele μεταφέρεται στον φανταστικό κόσμου του Mickey και των φίλων του και γιορτάζοντας το νέο κινεζικό έτος, ο οίκος Gucci δημιουργεί μια φανταστική συλλογή αφιερωμένη στο πιο διάσημο τρωκτικό του κόσμου. Με φωτογράφο και σκηνοθέτη της καμπάνιας τον Harmony Korine, η πρέσβειρα του Gucci, ηθοποιός Ni Ni, ο Earl Cave και η Zoë Bleu κάνουν βόλτες στην Disneyland και μας παρουσιάζουν αντρικά και γυνεκεία hoodies, T-Shirts, sneakers, ακόμη και Gucci τσάντες με mickey prints. H συλλογή έχει τον τίτλο «Έτος του ποντικιού» και υπόσχεται παιχνιδιάρικες νότες και fashionable εμφανίσεις.


Ωδή στο κόκκινο από τον Burberry
Με πρωταγωνιστές την ηθοποιό και ambassador του brand Zhou Dongyu και τα μοντέλα He Cong και Liang Jiyuan, ο Burberry μας τονίζει πως το κόκκινο χρώμα, το οποίο βάση του Κινεζικού Ζωδιακού Κύκλου φαίρνει τύχη και ευημερία, είναι το ιδανικότερο για κάθε περίσταση. Επίσημα και αθλητικά ρούχα παρουσιάζονται στην εορταστική συλλογή του οίκου και την παράσταση κλέβει το κλασικό μονόγραμα του brand... το οποίο για την περίσταση συνοδεύει ένας μικροσκοπικός ποντικός.



Well, it’s a real mouse
Αν κάποιος που αγαπάτε πιστεύει στον Ζωδιακό Κύκλο ή τυχαίνει να αγαπά τα ποντίκια, τότε το ρολόι του Vacheron Constantin το οποίο διαθέτει ένα λεπτομερή σε ροζ χρώμα ποντίκι, είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να του κάνετε. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο και κλασικό κομμάτι που αξίζει να επενδύσετε. Αν πάλι προτιμάτε κάτι πιο χαριτωμένο, αλλά με την ίδια λογική, τότε ο οίκος Chopard φρόντισε να σας το χαρησει. Το εορταστικό ρολόι του οίκου, το οποίο έχει αναπαραχθεί μόλις 88 φορές και έχοντας ως βάση πως ο αριθμός 8 είναι ένας από τους πιο τυχερους βάση της ασιατικής παράδοσης είναι 18 καρατίων και απεικονίζει ένα ποντίκι το οποίο κάθεται ανάμεσα σε λαχανικά.


Vacheron Constantin

Travel with a rat
Ο οίκος Louis Vuitton γι’ αυτή την χρονιά θέλησε να κρατήσει το επίπεδο χαμηλά και να δημιουργήσει απλώς ένα χαριτωμένο μπρελόκ ποντικάκι - το οποίο διαθέτει το κλασικό μονόγραμμά του και θυμίζει τις iconic ταξιδιωτικές του βαλίτσες.

Η Chloé και το χαριτωμένο τρωκτικό της
Η Βρετανίδα εικονογράφος Julie Verhoeven, γνωστη για τα απίστευτα σχέδιά της, ανέλαβε την δημιουργια του χαριτωμένου ποντικού της Chloe ο οποίος “κοσμεί” τις δημοφιλείς mini Chloé C και Aby Lock τσάντες, διάφορα δερμάτινα items, τα αθλητικά παπούτσια Sonnie και μια σειρά T-shirts. Ο εορταστικός ποντικός του οίκου είναι παιχνιδιάρικος, στις αποχρώσεις του ουράνιου τόξου και τον βρίσκουμε σε διάφορες στάσεις. Είναι ξεκάθαρο πως η δημιουργία αυτή ενσωνατώνει στο απόλυτο το ελεύθερο πνεύμα του οίκου.


Longchamp x Mr Bags
Η γνωστή εταιρεία δερμάτινων ειδών συνεργάζεται με τον influencer Mr Bags και μας παρουσιάζουν μια κολεξιόν που αντί για τα κλασικά ποντίκια, διαθέτει παιχνιδιάρικα τυριά εμπνευσμένα από τον κόσμο των cartoons. Η συλλογή αποτελείται από
totes, microbags και πουκάμισο.



#Graphics time by Marni
Όπου και αν κοιτάξουμε, στην νέα συλλογή του Marni, θα δούμε... ποντικάκια! Οι πρωταγωνιστές του Κινεζικού Ζωδιακού Κύκλου εμφανίζονται σε κάλτσες, καπέλα, T-shirts και σκουλαρίκια και κλέβουν την περίσταση. Για όσους ωστόσο δεν δηλώνουν θαυμαστές των μουστακιών, ο οίκος φρόντισε να ικανοποιήσει τις επιθυμίες τους και να δημιουργήσει ρόμπες, τζιν με ιδιαίτερες τσέπες και T-shirts σε κόκκινη απόχρωση.

Ο Σκοτεινός Mickey του Moschino
Μπορεί οι περισσότεροι οίκοι μόδας να επέλεξαν την χαριτωμένη εκδοχή του ποντικιού, ωστόσο ο Moschino επέλεξε την emo πλευρά του. Με σαρκοφάγα δόντια, μοχθηρά μάτια και τεράστια μύτη, ο Mickey του Moschino βρίσκεται σε T-shirt dress, hoodies και αξεσουάρ.

FASHION NEWS: Τελευταία Ενημέρωση