Με ένα τεράστιο σήμα που έγραφε το όνομα του οίκου όπως το iconic σήμα στο Hollywood πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της ready to wear συλλογής της Chanel. Σύμφωνα όμως με την creative director Virginie Viard, η συλλογή δεν ήταν εμπνευσμένη από τον κόσμο του κινηματογράφου αλλά από τις πρωταγωνίστριες, σε κάθε φάση της ζωής της από το κόκκινο χαλί μέχρι μια βόλτα της για καφέ ξέροντας πως θα φωτογραφηθεί. Όλα τα κομμάτια της συλλογής έμπλεκαν το παλιό και διαχρονικό με το μοντέρνο. Αυτό σημαίνει μεγάλοι ώμοι βγαλμένοι από τα '80s, φορεμένα με denim παντελόνια ή κοντές φούστες. Στο σύνολο της όμως είδαμε μια Chanel ανανεωμένη, κομμένη και ραμμένη για μια γενιά γεμάτη ζωή και φως που αγαπά τις κλασικές γραμμές με twist. Σύνολα σε έντονο ροζ ή μπλε, jumpsuits με σέξι δεσίματα, tops με neon prints και ζακέτες με μεταλιζέ επιφάνειες έδεναν αρμονικά με τα iconic blazers του οίκου