ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Chiara Ferragni: Διευρύνεται η εισαγγελική έρευνα σε βάρος της

Όλα όσα αποκαλύφθηκαν

Μαρία Σάββα

Η εισαγγελική έρευνα που ξεκίνησε γύρω από την επαγγελματική δράση της διάσημης Ιταλίδας influencer, Chiara Ferragni, επεκτείνεται, καθώς αναδεικνύονται νέες υποθέσεις. Πέραν της πώλησης παραδοσιακού κέικ παντόρο, η εισαγγελία του Μιλάνου ερευνά πλέον δύο ακόμη περιπτώσεις που αφορούν την Ferragni.

Πρόκειται για την πώληση πασχαλινών αυγών προς όφελος φιλανθρωπικής εκστρατείας, αλλά και τη διάθεση μιας κούκλας μέσω διαδικτύου που έμοιαζε με τη γνωστή influencer. Οι έρευνες εστιάζονται σε πιθανή διάπραξη απάτης.

Ο ιταλικός τύπος αναφέρει ότι θα πρέπει να διερευνηθεί η συμμόρφωση της εταιρείας της Ferragni με τις δεσμεύσεις της, καθώς και το ποσό που διατέθηκε για την υποστήριξη φιλανθρωπικών προγραμμάτων.

Σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία υποστήριξε πως σέβεται τα όσα ανακοινώνονται μέσω του Instagram και ότι οι πωλήσεις της κούκλας Trudi συνέβαλαν στην καταπολέμηση του bullying.

Μετά από αυτό το σκάνδαλο, οι ιταλικές αρχές ενέκριναν νέους αυστηρούς κανόνες για τους influencers στα social media. Στόχος τους είναι η βελτίωση της διαφάνειας στις αναρτήσεις των influencers με πάνω από ένα εκατομμύριο followers.

Οι διαφημίσεις πρέπει πλέον να έχουν σαφή σήμανση, διαφορετικά οι influencers αντιμετωπίζουν πρόστιμα που φτάνουν τα 600.000 ευρώ. Αυτή η νομοθετική κίνηση ακολουθεί τη Γαλλία, όπου πέρυσι εισήχθη νόμος για το περιεχόμενο επί πληρωμή. Οι κανονισμοί θα επεκταθούν και σε influencers με λιγότερους ακολούθους, σύμφωνα με την ιταλική ρυθμιστική αρχή επικοινωνίας, AGCOM.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση