ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Tailored παντελόνι και cropped top
 

Meghan & Harry: «Βρετανικές» οι νέες τους αλλαγές

Το ζευγάρι εγκαινίασε έναν νέο ιστότοπο, το sussex.com που περιλαμβάνει τα τελευταία τους έργα, βιογραφικά και συνδέσμους.

Μαρία Καραμάνου

Ο πρίγκιπας Harry και η Meghan Markle φαίνεται να έχουν βάλει σε εφαρμογή ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για την ενίσχυση της δημόσιας εικόνας τους, με κινήσεις που σηματοδοτούν μια νέα φάση στη διαχείριση των δημοσίων σχέσεων τους. Πρόκειται για μια περίοδο ανανέωσης και ενίσχυσης της επικοινωνίας τους, ιδιαίτερα στη Μεγάλη Βρετανία, που δείχνει την πρόθεσή τους να διατηρήσουν ισχυρούς δεσμούς με την πατρίδα του πρίγκιπα.

Σημαντική είναι η προαγωγή της Miranda Barbot, πρώην διευθύντριας Παγκόσμιας Επικοινωνίας, στη θέση της αντιπροέδρου Προγραμμάτων και Λειτουργιών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η Barbot έχει ήδη δείξει ότι διαθέτει την εμπειρία και την ικανότητα να χειρίζεται υψηλού επιπέδου επικοινωνιακές απαιτήσεις και η νέα της θέση αποτελεί την επιστέγαση της μέχρι τώρα καριέρας της.

Ταυτόχρονα, ο Charlie Gipson και ο Kyle Boulia εντάχθηκαν στο ομαδικό σχήμα του δούκα και της δούκισσας του Σάσεξ ως στελέχη επικοινωνίας, ενισχύοντας τη δυναμική του ομάδας με τις φρέσκιες ιδέες και τη νεανική τους ενέργεια. Αμφότεροι αναφέρονται στην Ashley Hansen, η οποία συνεχίζει να κατέχει τον ρόλο της επικεφαλής επικοινωνίας του ζευγαριού.

Οι νέες αυτές προσλήψεις και προαγωγές αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου που αποσκοπεί στην ενίσχυση της επιρροής και της θετικής αντίληψης του δημόσιου για τον πρίγκιπα Harry και τη Meghan Markle, καθώς επιχειρούν να καλλιεργήσουν μια πιο καλή και στοχευμένη δημόσια εικόνα.

Ο Charlie Gipson και ο Kyle Boulia αποτελούν τις νέες προσθήκες στην ομάδα δημοσίων σχέσεων του πρίγκιπα Harry και της Meghan Markle, φέρνοντας μαζί τους εμπειρία και διεθνή εμβέλεια που στοχεύουν στην ενίσχυση της εικόνας του ζευγαριού σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Gipson, βασισμένος στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναλαμβάνει το ρόλο του διευθυντή επικοινωνίας, έχοντας ως βασική αρμοδιότητα τη διασύνδεση με τα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης. Με δύο δεκαετίες εμπειρίας στις δημόσιες σχέσεις και τη διαχείριση εμπορικών σημάτων, έχει ηγηθεί επιτυχημένων εκστρατειών για κολοσσούς όπως το Instagram, η Samsung και η HARIBO, διαθέτοντας την εμπειρία και τις γνώσεις για να επικοινωνήσει αποτελεσματικά τα μηνύματα του ζευγαριού.

Ο Kyle Boulia, ορίστηκε ως αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου και διευθυντής επικοινωνίας για τα αμερικανικά μέσα, με έδρα το Λος Άντζελες. Η προηγούμενη θητεία του στη United Talent Agency, μια από τις κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες ταλέντων και ψυχαγωγίας, τον κατατάσσει ως έναν ιδανικό υποψήφιο για να χειριστεί τις επικοινωνιακές ανάγκες του ζευγαριού στις ΗΠΑ, προσφέροντας μια γέφυρα μεταξύ του Hollywood και της δημόσιας τους εικόνας.

Ο πρίγκιπας Harry και η Meghan Markle έχουν αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες μετά την αποχώρησή τους από τις επίσημες βασιλικές τους υποχρεώσεις, καταδεικνύοντας την προσπάθειά τους να οικοδομήσουν ένα ανεξάρτητο και επιρροπού διεθνές προφίλ. Η ίδρυση του Ιδρύματος Archewell το 2020 αποτέλεσε έναν κεντρικό άξονα στην ευρύτερη προσπάθειά τους να ασχοληθούν με φιλανθρωπικές δραστηριότητες και να προάγουν τις κοινωνικές αλλαγές.

Μέσα από τη συνεργασία τους με το Netflix, το ζευγάρι επιδιώκει να δημιουργήσει περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει τις αξίες και τα ενδιαφέροντά τους. Η σειρά που επιμελείται η Meghan, γιορτάζοντας τις χαρές της μαγειρικής, της κηπουρικής, της διασκέδασης και της φιλίας, καθώς και η σειρά σχετικά με τον κόσμο του επαγγελματικού πόλο, αντανακλούν την ποικιλομορφία των ενδιαφερόντων τους και την επιθυμία τους να εμπλουτίσουν την πολιτιστική προσφορά μέσα από την ψυχαγωγία.

Η αποχώρηση της Meghan από την συμφωνία με το Spotify και η μετακίνησή της στην Lemonada Media για τα podcasting projects της είναι άλλη μια κίνηση που δείχνει την επιθυμία της να διαμορφώσει μια συγκεκριμένη εικόνα στο χώρο των ψηφιακών μέσων.

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση