ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: strapless top,baggy jeans και μποτάκια
 

Γιουροβίζιον: Tα φετινά φαβορί

Βρισκόμαστε περίπου δύο βδομάδες πριν τον 64o Διαγωνισμό Τραγουδιού της Γιουροβίζιον, που για φέτος, χάρη στη Νέτα και το «Toy» θα διαξαχθεί στο Τελ Αβίβ στο εκθεσιακό κέντρο Expo Tel Aviv στις 18 Μαΐου, με τους δύο ημιτελικούς να είναι προγραμματισμένοι για την Τρίτη 14 και Πέμπτη 16 Μαΐου. Λίγο πριν μπούμε για τα καλά στο φεστιβαλικό πνεύμα της διοργάνωσης, λοιπόν, σάς προετοιμάζουμε για τα βασικά.

Ποια είναι τα φετινά φαβορί και τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα για την εμφάνισή μας στη σκηνή της Γιουροβίζιον;

AΥΛΑΊΑ ΜΕ «REPLAY»


Στην πρώτη θέση του Α’ ημιτελικού που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Μαΐου θα εμφανιστεί η Τάμτα με το «Replay» σε μια εμφάνιση που, όπως όλα δείχνουν, θα ακολουθήσει την επιτυχημένη συνταγή του «Fuego» με… αλλαγές. Με τέσσερεις άνδρες επί σκηνής και μια χορογραφία που θα παίζει περισσότερο με τα φώτα και τα οπτικά εφέ, η φετινή μας εκπρόσωπος θα εμφανιστεί στη σκηνή με μια αποκαλυπτική δημιουργία του σχεδιαστικού διδύμου Mi-Ro, με το οποίο εξάλλου διατηρεί και μακροχρόνια φιλία. Μετά το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, η Τάμτα αποφάσισε να προβάρει δύο εκδοχές της χορογραφίας για τη μεγάλη βραδιά, καθώς υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να μην καταφέρει εν τέλει να ισορροπήσει στις γόβες, γεγονός που επιβάλλει μικρές μετατροπές στο τελικό
αποτέλεσμα. Το τραγούδι μας βρίσκεται έβδομο στα στοιχήματα, πίσω από την Ισλανδία, ενώ έχει ήδη καταφέρει να συγκεντρώσει 5 εκ. θεάσεις στο Youtube. Να θυμίσουμε εδώ ότι κατά την περασμένη χρονιά η Ελένη Φουρέιρα βρισκόταν ακόμη πιο κάτω στα στοιχήματα, στην 20ή θέση, μέχρι τη στιγμή που προβλήθηκαν στο διαδίκτυο πλάνα από την πρόβα της, εκτοξεύοντάς την έτσι στη δεύτερη και πρώτη θέση. Για τα τυπικά, αν και είμαστε βέβαιοι ότι ήδη τα γνωρίζετε, την ταυτότητα του «Replay» υπογράφει και φέτος ο Alex Papaconstantinou σε συνεργασία με τους Geraldo Sandell, Viktor Svensson, Albin Nedler και Kristoffer Fogelmark ενώ την εμφάνισή μας στον τελικό θα επιμεληθεί η Σάσα Ζαν Μπατίστ. Στον ίδιο ημιτελικό θα εμφανιστεί και η φετινή εκπρόσωπος της Ελλάδας, Κατερίνα Ντούσκα, η οποία με το «Better Love» θα εμφανιστεί προτελευταία, στη 16η θέση,
πριν το Σαν Μαρίνο που θα ολοκληρώσει τον Α’ ημιτελικό.

ΤΑ ΦΑΒΟΡΊ

Σύμφωνα με τις αποδόσεις στα στοιχήματα, το μεγάλο φαβορί για φέτος μάς έρχεται από την Ολλανδία. Πρόκειται για το τραγούδι «Arcade» από τον Ντάνκαν Λόρενς, το τραγούδι του οποίου έχει ξεπεράσει ήδη τα 5 εκ. θεάσεις στο επίσημο κανάλι του θεσμού στο Youtube. O 25χρονος τραγουδοποιός συμμετείχε στην πέμπτη σεζόν του «The voice of Holland», ενώ το «Arcade» αποτελεί τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής επιτυχία του στην Ολλανδία, που έχει φτάσει στη δέκατη θέση του επίσημου chart της χώρας. Ο ίδιος εξήγησε την προσωπική ιστορία που τού χάρισε την έμπνευση να γράψει το συγκεκριμένο τραγούδι, λέγοντας πως το αφιερώνει σε μια φίλη του που έφυγε από τη ζωή σε νεαρή ηλικία, η οποία μέχρι και την τελευταία στιγμή περίμενε τον έρωτα της ζωής
της να γυρίσει πίσω σε αυτήν. «Αυτή η ιστορία με στοίχειωνε για χρόνια, αυτός δεν γύρισε ποτέ», ανέφερε, αποφασίζοντας πως αυτή θα ήταν η ιδανικότερη στιγμή για να διηγηθεί αυτή τη θλιβερή ιστορία αγάπης. Στη δεύτερη θέση των στοιχημάτων βρίσκεται ένας παλιός γνώριμος του διαγωνισμού, ο Σεργκέι Λαζαρόφ, ο οποίος είχε εκπροσωπήσει πρώτη φορά τη Ρωσία το 2016 με το τραγούδι «Υοu are the only one», κατακτώντας, έτσι, την τρίτη θέση και την πρώτη θέση στην ψηφοφορία του κοινού. Φέτος, τρία χρόνια μετά, επιστρατεύει και πάλι στη σύνθεση τον Δημήτρη Κοντόπουλο και στη σκηνοθεσία τον Φωκά Ευαγγελινό και με το επιβλητικό «Scream» και ένα βίντεο κλιπ-υπερπαραγωγή ευελπιστεί να κερδίσει το κοινό, που -ας σημειώσουμε- τον είχε κατατάξει πρώτο στα στοιχήματα, προτού καν κυκλοφορήσει το τραγούδι.

Την τριάδα των φαβορί συμπληρώνει η Ελβετία με το τραγούδι «She got me» του Λούκα Χάνι, το φετινό «Fuego» του διαγωνισμού, σύμφωνα με τους φανατικούς ακολούθους του θεσμού, καθώς η ενορχήστρωση και τα πιο ethnic στοιχεία του παραπέμπουν στην περσινή μας επιτυχία. Μάλιστα, τη σκηνική επιμέλεια του Λούκα Χάνι θα αναλάβει η Σάσα Ζαν Μπατίστ, η χορογράφος που ανέλαβε πέρσι την παρουσίαση της Ελένης Φουρέιρα και που, φυσικά, είναι υπεύθυνη και για την φετινή παρουσίαση της Τάμτα.

Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΙΤΑΛΊΑΣ

Ένα πολύ καλό τραγούδι δεν αρκεί πάντα για να κατακτήσεις την πρωτιά, όταν όμως το τραγούδι αυτό συνοδεύεται από μια ιδιαίτερη ιστορία ή κάποιο μήνυμα, τότε οι πιθανότητες αυξάνονται, κάτι που επαληθεύτηκε και τις δύο προηγούμενες χρονιές, τόσο με τη Νέτα όσο και με τον Σαλβαδόρ Σομπράλ. Η φετινή συμμετοχή της Ιταλίας -όπως ελαφρώς και το περσινό outsider «Νοn mi avete fatto niente» που εν τέλει τερμάτισε 5o- συγκεντρώνει και τα δύο αυτά στοιχεία. Ο Αλεσάντρο Μαχμούντ ή απλώς…
Mahmood (Μahmoud + mood) είναι ο φετινός εκπρόσωπος της Ιταλίας στη Γιουροβίζον με το τραγούδι «Soldi». Έχοντας ήδη κατακτήσει την 40ή θέση στο top 200 του Spotify, τη δεύτερη καλύτερη που κατέκτησε Ιταλός καλλιτέχνης στη συγκεκριμένη εφαρμογή και με ήδη 70(!) εκατομμύρια συνολικές προβολές του τραγουδιού στο Youtube μέσα σε μόλις δύο μήνες, o 26χρονος τραγουδιστής βάζει από τώρα σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο. Με urban και pop στοιχεία στους ήχους του, rap και RnB αναφορές και μια πολυπολιτισμική στόφα που αποπνέει την αύρα μιας μεγαλούπολης, οι στίχοι έρχονται απλά να «κλειδώσουν» ένα πολύ ιδιαίτερο αποτέλεσμα. «Soldi», που μεταφράζεται ως «χρήματα» στα Ελληνικά. Οι στίχοι του τραγουδιού είναι αυτοβιογραφικοί και αναφέρονται στον Αιγύπτιο πατέρα του ερμηνευτή που τον εγκατέλειψε στην ηλικία των 6, χωρίς να επιστρέψει ποτέ. Το τραγούδι, λοιπόν, κάνει λόγο για μια διαλυμένη οικογένεια κι έναν ψεύτη και ανεύθυνο πατέρα που έθεσε ως προτεραιότητά του τα χρήματα, βάζοντας σε δεύτερη μέρα την οικογένειά του. Το ιδιαίτερο σε όλο αυτό – καλλιτεχνικά τουλάχιστον – είναι πως το τραγούδι απαξιώνει τα χρήματα με έναν ήχο που ανήκει περισσότερο στο είδος της trap μουσικής, η οποία κατά βάση εξυψώνει τον υλικό πλουτισμό ως τον βασικό σκοπό της ζωής. Ο λόγος, βέβαια, που το τραγούδι δεν βρίσκεται ψηλότερα στα στοιχήματα μέχρι στιγμής είναι πως κατά βάση η Ιταλία δεν δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη σκηνική παρουσίαση των τραγουδιών της, κάτι που για πολλούς ίσως «αδικήσει» το τραγούδι.

ΠΗΓΗ: ΤΗΛΕΩΡΕΣ

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση