ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Με προβλήματα η πρεμιέρα ΓεΣΥ για τους πολίτες

Ιστορική μέρα χαρακτηρίστηκε από πολλούς η Τετάρτη 24 Απριλίου λόγω του ανοίγματος των καταλόγων εγγραφής για τους πολίτες στο Γενικό Σύστημα Υγείας. Χιλιάδες δικαιούχοι του Συστήματος έσπευσαν από νωρίς το πρωί της Τετάρτης να εγγραφούν στην Πύλη Δικαιούχων και να επιλέξουν τον προσωπικό τους ιατρό μέσω της ιστοσελίδας του ΓεΣΥ. Ο πρώτος κατάλογος συμβεβλημένων Π.Ι. που έδωσε στη δημοσιότητα ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ) αποτελείται από 271 Π.Ι. και έχουν πρόσβαση σε αυτόν όλοι οι πολίτες.

Σε δηλώσεις του ο υπουργός Υγείας Κωνσταντίνος Ιωάννου ανέφερε πως «η ενεργοποίηση της εγγραφής των πολιτών της χώρας μας στο Μητρώο Δικαιούχων του ΓεΣΥ και η επιλογή Προσωπικού Ιατρού από κάθε έναν από εμάς αποτελούν καθοριστικό βήμα στον δρόμο για την εισαγωγή του Γενικού Σχεδίου Υγείας». Τόνισε δε, πως η 24η Απριλίου είναι «ημέρα ορόσημο για την πορεία υλοποίησης του ΓεΣΥ», ενώ σημείωσε ότι «παρά την πολεμική και το κλίμα άρνησης που καλλιεργήθηκε τους τελευταίους μήνες από κάποιους, το ΓεΣΥ παίρνει σάρκα και οστά και προχωρούμε στη σταδιακή υλοποίηση των στόχων μας».

Σημειώνεται δε, πως κατά την πρώτη μέρα καταγράφηκε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από το κοινό και μέχρι αργά το βράδυ της Τετάρτης είχαν εγγραφεί πέραν των 45,000 πολιτών. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι χιλιάδες πολίτες ολοκλήρωσαν επιτυχώς την εγγραφή τους στο ΓεΣΥ, η πρώτη μέρα συνοδεύτηκε με αρκετά προβλήματα.

Έπεσε η ιστοσελίδα

Κατώτερο των περιστάσεων διαφάνηκε ότι ήταν το Σύστημα Πληροφορικής κατά την πρώτη μέρα εγγραφής των πολιτών για να αντέξει τον όγκο δικαιούχων που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του ΓεΣΥ για να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους. Συγκεκριμένα, από τις 7.30 το πρωί παρατηρήθηκε πως η ιστοσελίδα είχε πέσει με αποτέλεσμα κανείς δικαιούχος να μην μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτή, ενώ περίπου δύο ώρες αργότερα ο Οργανισμός ανακοίνωσε πως έχει ανοίξει εναλλακτική ιστοσελίδα μέχρι να επιλυθεί το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

Σε αυτό το σημείο εγείρονται τα εξής ερωτήματα: Κατά πόσο ήταν προετοιμασμένοι οι λειτουργοί του ΟΑΥ για μια τέτοια εξέλιξη, αλλά και για ποιο λόγο έπεσε το Σύστημα, δεδομένου ότι δαπανήθηκαν αρκετά εκατομμύρια για το λογισμικό; Μιλώντας στην «Κ» ο αν. διευθυντής του ΟΑΥ, Ανδρέας Παπακωνσταντίνου, ανέφερε πως είχαν λάβει τα μέτρα τους, ωστόσο, φαίνεται πως λόγω της υπερεσκεψιμότητας έπεσε η ιστοσελίδα. Για το ίδιο ζήτημα κλήθηκε να τοποθετηθεί και ο υπουργός Υγείας, ο οποίος είπε πως δεν μπλόκαρε το σύστημα του ΓεΣΥ, αλλά η ιστοσελίδα. «Το σύστημα που υπάρχει στη σελίδα του Οργανισμού δουλεύει», υπογράμμισε. «Γι’ αυτό ο Οργανισμός ανακοίνωσε εναλλακτική λύση, όπου μπορεί κάποιος να αποταθεί για να κάνει την εγγραφή του».

 

Πρόβλημα στην εγγραφή Ελλαδιτών

Προβλήματα στη διαδικασία εγγραφής στην Πύλη Δικαιούχων του ΓεΣΥ αντιμετώπισαν αρκετοί Ελλαδίτες, κάτοικοι Κύπρου. Όπως αποκάλυψε η «Κ», αρκετοί Ελλαδίτες που επιχείρησαν να εγγραφούν στο ΓεΣΥ μέσω της Πύλης Δικαιούχων αντιμετώπισαν πρόβλημα λόγω του ότι το Σύστημα δεν εντόπιζε τα στοιχεία τους όταν έβαζαν τον αριθμό που τους δίνετε από το Αρχείο Πληθυσμού. Σε επαφή που είχε αναγνώστης της «Κ» με το Αρχείο Πληθυσμού του ανέφεραν πως δεν είναι ενήμεροι καθόλου για τις διαδικασίες του ΓεΣΥ και ως εκ τούτου δεν γνωρίζουν γιατί το Σύστημα δεν εντοπίζει τα στοιχεία του. Μάλιστα, η λειτουργός του Αρχείου Πληθυσμού του ανέφερε πως έχουν δεχθεί δεκάδες τηλεφωνήματα από Ελλαδίτες που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.

Σε επικοινωνία της «Κ», με την αναπληρώτρια διευθύντρια του Οργανισμού Ασφάλισης Υγείας, Έφη Καμίτση, σχετικά με το πρόβλημα που έχει προκύψει, η κ. Καμίτση απαντά πως αυτό πρέπει να το αναφέρουν στον αριθμό εξυπηρέτησης ΓεΣΥ 17000 ώστε να μπουν οι λειτουργοί στο αρχείο και να εντοπίσουν τι πρόβλημα υπάρχει. Πρόσθεσε δε, πως δεν είναι πρόβλημα του Συστήματος διότι αυτό είναι ενωμένο με την ΚΑΠ (Κεντρική Αποθήκη Πληροφοριών της κυβέρνησης), η οποία είναι ενωμένη με το Αρχείο Πληθυσμού του κράτους. Ωστόσο, όπως διαπιστώθηκε από αρκετούς πολίτες οι γραμμές επικοινωνίας με το κέντρο εξυπηρέτησης του ΓεΣΥ ήταν συνεχώς κατειλημμένες.

ΠΗΓΗ: kathimerini.com.cy

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

The McKinsey Files of Cyprus

The McKinsey Files of Cyprus

O Γιώργος Τσόπελας και ο Λευτέρης Χαραλάμπους στο Green Agenda Cyprus Summit
newsroom must
 |  NEWS