ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

NEWS

Η Καθημερινή

kathimerini.com.cy

Aπό τους 26,400 δικαιούχους, μπήκαν στο σύστημα 121,000 άτομα, ανέφερε ο Υφυπουργός Καινοτομίας

Η Πύλη Εμβολιασμού για δεύτερη φορά τέθηκε εκτός λειτουργίας λόγω υπερφόρτωσης του συστήματος με αποτέλεσμα την εκ νέου ταλαιπωρία των πολιτών να διευθετήσουν ραντεβού.

Ο Υφυπουργός Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής Κυριάκος Κόκκινος μίλησε στην εκπομπή του ΡΙΚ «ΠΡΩΤΗ ΕΝΗΜΕΩΣΗ» για τους λόγους που «έπεσε» ξανά η πλατφόρμα αλλά και τις αλλαγές που θα γίνουν ούτως ώστε να μη σημειωθεί αντίστοιχο πρόβλημα.

Για το χθεσινό περιστατικό ο κ. Κόκκινος ανέφερε πως στις 07:30 από τους 26,400 δικαιούχους λόγω του ότι ήταν τρεις οι ηλικίες, μπήκαν στο σύστημα 121,000 άτομα (1 προς 6) και είχαμε 317 αιτήματα ανά δευτερόλεπτο, με την πλατφόρμα να μη μπορεί να αντέξει τόσο πολλούς χρήστες. Συνεχίζοντας τόνισε πως, μέσα σε διάστημα δύο λεπτών (07:30-07:32) εξαφανίστηκαν τα εμβόλια της Pfizer, λέγοντας παράλληλα πως «θα μπορούσαμε να επαναφέρουμε την πλατφόρμα μέσα σε 10 λεπτά, αλλά αποφασίσαμε να τελειώσουν τα προτιμητέα εμβόλια και να αφήσουμε τον κόσμο να επαναπρογραμματίσει πότε θα ξαναμπεί στην Πύλη, πράγμα που κάναμε».

Ερωτηθείς αν υπάρχουν σκοπιμότητες από κάποιους να κλείνουν τα Pfizer, ο Υφυπουργός απάντησε «Όχι μόνο το απορρίπτω αλλά είναι άνευ λογικής. «Από τη στιγμή που τα Pfizer είναι τόσο λίγα σε σχέση με τη ζήτηση με την οποία υπάρχει αυτά θα εξαφανιστούν είτε πέσει είτε δεν πέσει η πλατφόρμα μέσα στα πρώτα δύο λεπτά».

Σε άλλο ερώτημα αν κάποιοι μπορούσαν να μπούνε στην Πύλη όταν ήταν εκτός λειτουργίας, ο κ. Κόκκινος εξήγησε πως «Η πλατφόρμα δεν πέφτει με την έννοια ότι δεν μπορεί να μπει κανένας στο σύστημα, η πλατφόρμα γίνεται τόσο αργή που δεν μπορείς να ολοκληρώσεις ένα κύκλο. Όταν δούμε αυτό το πράγμα δεν σταθεροποιείται τότε κλείνουμε εμείς την πλατφόρμα. Την πλατφόρμα την κλείσαμε στις 08 παρά περίπου».

Οι νέες αλλαγές στην Πύλη Εμβολιασμού

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό, θα υπάρξουν δύο νέες αναβαθμίσεις στην Πύλη, με την μία να ολοκληρώνεται την άλλη βδομάδα και θα επιτρέπει μόνο σε ένα πολίτη ανά δικαιούχο να μπαίνει στο σύστημα και να κλείνει ραντεβού. Ο κ. Κοκκίνος χαρακτήρισε την επικείμενη αναβάθμιση ως καθοριστική λύση για αποτροπή παρόμοιων προβλημάτων, υπογραμμίζοντας πως η τρίτη αναβάθμιση θα γίνει μέσα σε 15-20 μέρες.

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ