ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

NEWS

ΟΙ ΜΕΓΆΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ

Τι σχέση έχει το «Μπλε» με το «Survivor»; Πρόκειται για τα δύο προγράμματα της σεζόν που, ενώ διαφημίστηκαν όσο λίγα με βαρύγδουπες και μεγαλεπήβολες δηλώσεις, εν τέλει δεν κατάφεραν αυτό που υποσχέθηκαν. Ο Γιώργος Τσιάκκας με το «Μπλε» στον Alpha δοκιμάστηκε σε κάτι εντελώς διαφορετικό σεναριακά απ' ό,τι κυκλοφορεί και, επιστρατεύοντας τους συνήθεις υπόπτους στο καστ, φαίνεται να μην κατάφερε να πείσει το κοινό του, που για τη lead-in ζώνη προτίμησε πιο… χαλαρές επιλογές. Βέβαια, η σφραγίδα του Γιώργου Τσιάκκα επιβραβεύθηκε στην κινηματογραφική μεταφορά των θρυλικών «Γειτόνων» που πανηγύρισε με τον καλύτερο τρόπο τη μεγαλύτερη τηλεοπτική επιτυχία στην κυπριακή τηλεόραση. Από την άλλη, το ελληνοτουρκικό «Survivor» αποτελούσε τον άσο στο μανίκι του Ατζούν για να φέρει πίσω το… παραστρατημένο κοινό της περασμένης σεζόν. Ενώ, λοιπόν, το συγκεκριμένο κόνσεπτ υπολογιζόταν να επιστρατευθεί στην τέταρτη(!) σεζόν του ριάλιτι επιβίωσης, ως λύση ανάγκης, εν τέλει όχι μόνο μάς βρήκε νωρίτερα, όχι μόνο πέρασε και δεν άγγιξε, ήταν, εξάλλου, και το πρόγραμμα που έθεσε οριστικά την ταφόπλακα στη συνεργασία ΣΚΑΪ – Ατζούν.

Την ίδια πορεία ακολούθησε και το «Νοmads» με τον Σάββα Πούμπουρα, που, παρά τις όποιες ανανεωτικές απόπειρες, δυστυχώς, επαλήθευσε την κόπωση του κοινού σε σχέση με τα ριάλιτι επιβίωσης και έβαλε τέρμα στις σκέψεις του ΑΝΤ1 για επενδύσεις σε παρόμοιας φύσης προγράμματα. Φυσικά, από το φετινό «Nomads» δεν μπορούμε να αφήσουμε να περάσει απαρατήρητο και το κτύπημα κάτω από τη μέση με την απεγνωσμένη κίνηση του ΑΝΤ1 να εντάξει στο παιχνίδι πρώην παίκτες του «Survivor» για να σώσει το πρότζεκτ. ΆΠΟΚΛΙΜΆΚΩΣΗ Μπορεί στην Ελλάδα η πορεία του να συνεχίστηκε με επιτυχία και στη δεύτερη σεζόν του, το καθημερινό δίωρο «Τατουάζ» στον Alpha, ωστόσο, δεν κατάφερε να διατηρήσει τον ενδιαφέρον του κοινού αμείωτο, καθώς από τη στιγμή που ανακοινώθηκε πως η σειρά θα ολοκληρώσειτον κύκλο της στη δεύτερη σεζόν, η τηλεθέαση άρχισε σταδιακά να μειώνεται με την «Pasta», το «MasterChef», το «GNTM» και εσχάτως το «Survivor» να βρίσκονται σταθερά πιο πάνω.

ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ, ΆΛΛΆ…

«Άκου να δεις» ονομάστηκε η καθημερινή κωμική σειρά της δημόσιας τηλεόρασης για τη ζώνη των δέκα, την οποία μαντεύουμε πως ούτε άκουσε ούτε είδε κανείς. Μπορεί η σειρά να προβαλλόταν αμέσως μετά τα επιτυχημένα «Χάλκινα χρόνια» φαίνεται, όμως, πως το αποτέλεσμα δεν ήταν επ’ ουδενί αντάξιο των προσδοκιών κοινού και συντελεστών, γι’ αυτό και εν τέλει η σειρά διακόπηκε κοντά στα Χριστούγεννα. Κρίμα για τη χαμένη ευκαιρία, καθώς πρόκειται για μια σειρά που στήθηκε τελευταία στιγμή λίγο πριν την αρχή της σεζόν και η όλη προσπάθεια ήταν λίγο-πολύ θνησιγενής. Ομολογουμένως, το γεγονός πως η δημόσια τηλεόραση αποφάσισε επιτέλους να επενδύσει στη συγκεκριμένη ζώνη και μάλιστα με κυπριακή κωμωδία αποτελεί θετικό στοιχείο, καθώς αποδεδειγμένα οι ξένες σειρές – οποιασδήποτε στάθμης – φάνηκε να αδυνατούν να κρατήσουν το κοινό συντονισμένο στο ΡΙΚ1 παρά το ισχυρότατο lead-in που παίρνουν από τα «Χάλκινα χρόνια». Ας ελπίσουμε σε πιο μεθοδικές προσπάθειες στο μέλλον… ΤΆ ΚΆΜΩΜΆΤΆ ΤΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ «Έλα να δεις» ονομάστηκε το νέο εγχείρημα για τη μεσημεριανή ζώνη του OMEGA με τους Τάσο Θεοδώρου και Χάρη Αριστείδου, το οποίο δεν κατάφερε, δυστυχώς, να πείσει το κοινό σε μια πολύπαθη, βέβαια, ζώνη για τον σταθμό που φιλοξένησε κιόλας στις αρχές της σεζόν και τη βραχύβια απόπειρα της Χαριτίνης Ηλιάδου να περάσει στον ρόλο της παρουσίασης. Η Χαριτίνη δοκιμάστηκε με την… «Παρέα» της και μέσα σε έναν μήνα… κόπηκε κακήν κακώς, ενώ για φέτος ετοιμάζει και το τηλεοπτικό της ντεμπούτο στην υποκριτική, μέσα από τις «8 λέξεις» των Γεωργίου – Δημητρίου – Νικολάου στον ΣΚΑΪ. Από την άλλη, το «Όλα καλά» στο Σίγμα με την Κων/να Ευριπίδου μπορεί να ολοκλήρωσε τη σεζόν, η τηλεθέαση, όμως, του μεσημεριανού μαγκαζίνο του Σίγμα που ακολούθησε την κλασική συνταγή (παρουσιάστρια – πάνελ – συνεντεύξεις – γκόσιπ κ.ο.κ.) δύσκολα ξεπερνούσε το 10%.

ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕ Η «ΟΡΓΗ»

Παρά το εκλεκτό της καστ, η σειρά «Οργή» στον ΑΝΤ1 δεν κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού και, παρόλο που εν τέλει ολοκλήρωσε τον κύκλο της κανονικά, η σειρά συγκαταλέγεται στα αποτυχημένα προγράμματα της σεζόν, κυρίως εξαιτίας της αναντιστοιχίας του εκλεκτού της καστ και της απήχησης που εν τέλει εισέπραξε από το κοινό. Στα συν η παρουσία της Ελισάβετ Μουτάφη στη σειρά και η μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη στους τίτλους έναρξης.

ΜΙΆ ΛΆΘΟΣ ΜΕΤΆΚΙΝΗΣΗ

Η μετακίνηση της Θέκλας Πετρίδου από τη μεσημεριανή στην πρωινή ζώνη, έκαψε, δυστυχώς, ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά του Σίγμα κι όσο κι αν η Θέκλα ήθελε να μιλήσει «ανοιχτά», η συγκεκριμένη ζώνη δεν τής το επέτρεψε. Λίγο το «Όλα καλά», λίγο το «Power of love» και το «My style rocks» που καταλάμβαναν μεγάλο μερίδιο της μερημεριανής και απογευματινής ζώνης του σταθμού, το «Μιλάμε ανοιχτά» που θα μπορούσε να ξεχωρίσει για την ιδιαιτερότητά του και για την άκρως τηλεοπτική περσόνα της Θέκλας, περιόρισε τη δυναμική του σε μια ζώνη που δεν τού επέτρεψε να αποκτήσει την απήχηση που τού άξιζε.

ΛΆΘΟΣ ΣΤΡΟΦΗ

Το εγχείρημα ήταν υποσχόμενο. Το αρχείο του ΡΙΚ θα αποκτούσε τη δική του… φωνή, μέσα από την εβδομαδιαία εκπομπή της Ελίτας Μιχαηλίδου, η οποία θα μάς παρουσίαζε αθέατο υλικό από το πλούσιο αρχείο της δημόσιας τηλεόρασης στους
Η «Φακέλους». Ενώ, λοιπόν, η εκπομπή ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, με τις εκπομπές που προβλήθηκαν πέρσι το καλοκαίρι με αφορμή την επέτειο για την τουρκική εισβολή να παρουσίαζαν όντως πλάνα από το αρχείο της δημόσιας τηλεόρασης που δεν είχαμε δει στο παρελθόν, στην πορεία η εκπομπή μετατράπηκε σε πολιτικό talk σόου, χάνοντας τον χαρακτήρα της.

ΤΆ ΒΡΆΧΥΒΙΆ ΤΟΥ Σ/Κ

Ότι η Στάλω Πατσιά θα έβρισκε σιγά-σιγά το βήμα της στον χώρο της τηλεόρασης ήταν κάτι που λίγο-πολύ το περιμέναμε και, μάλιστα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Όταν, όμως, Νικόλας Ιωαννίδης, Στάλω Πατσιά και Νατάσα Κακούτση αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για τις ανάγκες ενός μεσημεριανού μαγκαζίνο για τη ζώνη του σαββατοκύριακου, το οποίο, μάλιστα, ονομαζόταν και «3 λαλούν», το αποτέλεσμα ήταν και πάλι λίγο-πολύ αναμενόμενο. Η εκπομπή έκανε πρεμιέρα λίγο μετά το Πάσχα ως ένα καλοκαιρινό ψυχαγωγικό πρόγραμμα που, εύστοχα βγήκε νωρίτερα στον αέρα για να κερδίσει έδαφος, ωστόσο δεν κατάφερε να πείσει ιδιαίτερα το κοινό, με αποτέλεσμα η τριάδα να μάς αποχαιρετήσει «για φέτος» στις αρχές του μήνα.

Η Αφροδίτη Γεωργίου, ένα πρόσωπο στο οποίο ο ΑΝΤ1 πίστευε πολύ, έκανε φέτος το μεγάλο βήμα και είδε την εκπομπή της, «Follow», να γίνεται… σαλονάτη, να αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια και να μεταδίδεται ζωντανά τα μεσημέρια του σαββατοκύριακου. Το κοινό, όμως, δεν είδε και πολύ θετικά αυτή την αλλαγή σε μια παραδοσιακά δύσκολη ώρα, ομολογουμένως, κι έτσι ένα κόνσεπτ που μέχρι πέρσι είχε κινηθεί συμπαθητικά στους πίνακες τηλεθέασης, διακόπηκε φέτος, έναν μήνα μετά την… ολική του ανανέωση, με την παρουσιάστρια, μάλιστα, να ανακοινώνει τον περασμένο Ιανουάριο την παραίτησή της από τον ΑΝΤ1. Την ίδια τύχη είχαν και οι δύο σατιρικές εκπομπές των ΟMEGA και Σίγμα, «Κίτρινα Γιλέκα» και «Άλλην μάς εδείξαν»: μπορεί η πρόθεση να ήταν να δοθεί εκ νέου πνοή σε ένα τηλεοπτικό είδος που ομολογουμένως απουσίαζε από την κυπριακή τηλεόραση, και οι δύο απόπειρες, όμως, με παρωχημένο χιούμορ, ξεπερασμένη αισθητική και διαλόγους που μάς γυρνούσαν στο παρελθόν, κράτησαν από τις σατιρικές εκπομπές μόνο εκείνη την πτυχή που συγκαταβατικά συγχωρούσαμε στις προηγούμενες εκδοχές για μικρές παρενθέσεις εύστοχης σάτιρας και πηγαίου χιούμορ και, δυστυχώς, μάς θύμισαν τον κακό εαυτό της σάτιρας που δεν θέλουμε να βλέπουμε στην τηλεόραση.

ΠΗΓΗ: ΤΗΛΕΩΡΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ