ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Ποιοι έκαναν το Cyprus Madwalk by Gliss πραγματικότητα

της Έλενας Αποστόλου

Η βραδιά της 12ης  Ιουνίου 2014 τα είχε όλα! Λάμψη, εντυπωσιακές παρουσίες, μόδα, μουσική. Σε μια κατάμεστη αίθουσα στο Συνεδριακό Κέντρο Λευκωσίας έγινε η απαρχή του θεσμού του Cyprus Madwalk by Gliss που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία όπου μόδα και μουσική συναντώνται με αποτέλεσμα ένα φαντασμαγορικό show.

Επώνυμοι και ανώνυμοι, εκπρόσωποι και φίλοι της μόδας, εξακόσιοι πενήντα στον αριθμό, που παρευρέθηκαν στο μεγάλο event έχουν να λένε για την άρτια διοργάνωση του lifestyle μουσικού καναλιού MAD.

Ποιοι όμως κρύβονται πίσω από αυτήν τη μεγάλη γιορτή της μόδας και στηρίζουν τους κύπριους σχεδιαστές και επικροτούν τη δημιουργικότητα;

Πρώτος ο επίσημος χορηγός, η εταιρεία GPM HENKEL που με τη σειρά περιποίησης μαλλιών Gliss Million Gloss, έδωσε λάμψη στα μαλλιά των μοντέλων που περπάτησαν στο 20 μέτρων runway αλλά και των καλλιτεχνών που πλαισίωναν το show.

Τα φλας των φωτογράφων δε θα μπορούσαν να ανάψουν και να φωτογραφίσουν τις λαμπερές παρουσίες χωρίς το κίτρινο χαλί της MTN αλλά το Booth με το Instagram όπου το κοινό μπορούσε να τυπώσει φωτογραφίες του.

Πως μπορούμε να μην αναφέρουμε τα καλλυντικά NYX και την ομάδα τους που έκαναν ακόμη πιο εντυπωσιακά τα μοντέλα και τους παρουσιαστές.

Τη Virgo που παραχώρησε tablets  για τις ανάγκες της βραδιάς, την Kellogg’s για τα εύγεστα healthy bars που απολαύσαμε και την KRONENBOURG που μας δρόσισε με τα ποτά της στο απόλυτο music fashion project. Τη βραδιά μόδας στήριξαν επίσης η εταιρεία Swarovski που έκανε ακόμα πιο λαμπερή  τη βραδιά με κοσμήματα και ρολόγια που φόρεσαν παρουσιαστές και μοντέλα ενώ  ο όμιλος Πηλακούτας παραχώρησε πολυτελή αυτοκίνητα που μετέφεραν τους καλλιτέχνες και τους παρουσιαστές.

Υποστήριξαν Louis Travels, Papa Jones, Gloria Jeans, κομμωτήρια Constantinos, Blow, Bigoudi, Mohawk Hair Studio, Hairspray, Artemiou Hair Design και το Mega.

 Όλες οι πιο πάνω εταιρείες συνέβαλαν τα μέγιστα για την πραγματοποίηση του φαντασμαγορικού show έχοντας το ίδιο όραμα με τον Όμιλο των Ειδικών Εκδόσεων και το MAD αφού όπως υπογράμμισε ο  Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας του Ομίλου Δημήτρης Δημητρίου: «Η επιθυμία μας για το πρώτο Cyprus Madwalk by Gliss ήταν διττή.

Αφενός να γιορτάσουμε τη Μόδα στην Κύπρο αλλά και αφετέρου να δοθεί το έναυσμα για άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας στο χώρο της μόδας, θέσεις εργασίας που απωλέστηκαν τα τελευταία χρόνια. Κυρίως όμως θέλαμε να είναι μια νότα δημιουργικότητας και αισιοδοξίας που τόσο ανάγκη έχουμε όλοι μας».

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση