ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Φούξια σατέν πουκάμισο, denim φούστα και sneakers
 

Τι αγοράσαμε περισσότερο από το διαδίκτυο στην καραντίνα

Τα δέκα πιο δημοφιλή προϊόντα

Οι διαδικτυακές αγορές κέρδισαν έδαφος στις προτιμήσεις των πολιτών, ξεπερνώντας όλες τις υπόλοιπες μορφές συναλλαγών κατά τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως πραγματοποίησαν τις αγορές τους online, σύμφωνα με έρευνα της Mastercard.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ παράλληλα, παρατηρείται ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές πλατφόρμες για την παρακολούθηση μαθημάτων γυμναστικής ή ταινιών, καθώς και στις υπηρεσίες διαδικτυακής μάθησης, αναδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών προς τις εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου.

Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου, με σχεδόν δύο στους τρεις (58%) να παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες μέσω κάποιας διαδικτυακής συνδρομητικής υπηρεσίας, ενώ το 26% των καταναλωτών συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής και το 24% έκανε χρήση ψηφιακών προγραμμάτων περιήγησης σε μουσεία ή άλλα αξιοθέατα.

Οι διαδικτυακές αγορές προϊόντων πρώτης ανάγκης σημείωσαν σημαντική αύξηση (36%), ενώ μερικές από τις πιο δημοφιλείς καταναλωτικές τάσεις περιλαμβάνουν αξιοσημείωτες αυξήσεις στην αγορά βιβλίων (32%), στις μηχανές κουρέματος (19%) και στον εξοπλισμό γυμναστικής (13%).

Τα δέκα πιο δημοφιλή προϊόντα

Βιβλία 32%
Μαγειρικά σκεύη 22%
Βαφές μαλλιών 19%
Επιτραπέζια παιχνίδια 18%
Παζλ 17%
Μηχανές κουρέματος 15%
Υπολογιστές / εξοπλισμός 13%
Μαξιλάρια 13%
Αλτήρες/Όργανα γυμναστικής 13%
Τέχνες και χειροτεχνίες 12 %

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι συνθήκες που βιώνουν οι καταναλωτές, έχουν ενισχύσει το αίσθημα γενναιοδωρίας, καθώς περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) των ερωτηθέντων, δήλωσε πως τον τελευταίο μήνα, έχει προχωρήσει σε δωρεά φιλανθρωπικού σκοπού μέσω Διαδικτύου.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση