ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Denim jumpsuit και μπαλαρίνες
 

Οι δέκα πιο δημοφιλείς εμπειρίες κατά τη διάρκεια του περιορισμού

Τι κάναμε περισσότερο στην καραντίνα;

newsroom must

Έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι διαδικτυακές συνήθειες στα ψώνια των Ευρωπαίων, φαίνεται να αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές στις φυσικές αγορές, με τέσσερις στους πέντε (81%) αγοραστές να δαπανούν χρόνο ψάχνοντας διαφορετικές ιστοσελίδες για να βρουν την καλύτερη προσφορά, ενώ δύο στους τρεις (66%) να δημιουργούν τακτικά λίστες επιθυμιών χωρίς απαραίτητα να προχωρούν σε αγορά. Οι μισοί από τους νέους αγοραστές στο Διαδίκτυο (51%) δηλώνουν ότι παραμένουν πιστοί, στις καταναλωτικές συνήθειες που έχουν και στον φυσικό κόσμο.

Οι δέκα πιο δημοφιλείς εμπειρίες κατά τη διάρκεια του περιορισμού

Το 75% πραγματοποιούσε τακτικά βιντεοκλήσεις με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους
Το 58% έχει διαδικτυακή συνδρομή στο Διαδίκτυο σε υπηρεσίες όπως το Netflix ή το Amazon Prime Video
Το 36% παρακολούθησε κωμικές σειρές ή προγράμματα stand-up comedy στο Διαδίκτυο
Το 32% παρακολούθησε διαδικτυακές μουσικές συναυλίες
Το 31% έπαιξε βιντεοπαιχνίδια στο Διαδίκτυο
Το 30% έκανε μαθήματα μαγειρικής ή μαγείρεψε συνταγές που έχει διαβάσει στο Διαδίκτυο
Το 26% συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής
Το 24% επισκέφθηκε διαδικτυακά μουσεία ή άλλες τοποθεσίες ενδιαφέροντος
Το 22% έμαθε μια νέα γλώσσα στο Διαδίκτυο
Το 20% έπαιξε κουίζ με φίλους στο Διαδίκτυο

Σχεδόν όλοι (87%) είναι προσεκτικοί σχετικά με το τι και πού ψωνίζουν στο διαδίκτυο, με το 65% των καταναλωτών να σημειώνει πως ανησυχεί μην πέσει θύμα διαδικτυακής απάτης ή «παραπλάνησης». Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ για να παραμένουν ασφαλείς κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής αγοράς, τέσσερις στους πέντε Ευρωπαίους (81%) προτιμούν να πραγματοποιούν αγορές από γνωστούς εμπόρους, με το 80% να αναφέρει πως δίνει προσοχή στην ασφάλεια της εκάστοτε ιστοσελίδας και τις κριτικές των υπόλοιπων αγοραστών, ενώ το ένα τρίτο (31%) να προχωράει σε προσωπική επικοινωνία πριν από την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς από νέο ή άγνωστο έμπορο.

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X