ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Denim jumpsuit και μπαλαρίνες
 

To must στη νέα ψηφιακή εποχή

Την Τρίτη 22 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Λατσιών η παρουσίαση των ψηφιακών εκδόσεων των Ειδικών Εκδόσεων στους παράγοντες της αγοράς και της κοινωνίας. Από αυτές δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει το must, που πρωτοπόρο καλωσόρισε τη νέα ψηφιακή εποχή. Πέρα από το site must.com.cy το οποίο οι fans επισκέπτονται καθημερινά, το must άνοιξε ένα νέο δρόμο για τα lifestyle γυναικεία περιοδικά στην Κύπρο και μέσα από το App Must Magazine στο iPad.

Το must είναι το πρώτο κυπριακό γυναικείο περιοδικό που εκδίδεται στο iPad Newsstand, με μια θέση δίπλα από παγκόμιους τίτλους όπως η Vogue, το Elle, το GQ και το Vanity Fair. Πέρα από την ύλη της έντυπης έκδοσης, οι αναγνώστες στην ψηφιακή έκδοση μπορούν να απολαύσουν, έξτρα βίντεο, naimation και links.

Ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΕ, Δημήτρης Λοττίδης, ξεκίνησε την αναλυτική παρουσίαση του project του ομίλου, κάνοντας μια ανασκόπηση στο πώς έφτασαν τα ΜΜΕ στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα, ενώ μίλησε για τη «Μεγάλη Αλλαγή» που επέλθη στον Τύπο με την εμφάνιση του internet, των tablets και των smartphones.

 

Συνολικά, οι Ειδικές Εκδόσεις διαθέτουν αυτή τη στιγμή εκτός από το must.com.cy και άλλα 7 sites (H Καθημερινή, 24Sports, 24Man, 4 Tροχοί, Livingetc, Madcy, mydeejay) όπου καθημερινά ανεβαίνουν 280 ειδήσεις και 10 apps για το iphone (H Καθημερινή, 24Sports, Deejay Radio, Cyprus Cuisine, Cyprus iGuide, must online) και το iPad (H Καθημερινή, 24Sports, MAN & 4ΤΡΟΧΟΙ, Livingetc Cyprus). Σύμφωνα με το Google Analytics σε όλα τα digital sites που διαθέτουν οι Ειδικές Εκδόσεις υπήρχαν την περίοδο 17 Απριλίου μέχρι 17 Μαΐου 2012, 352.293 διαφορετικοί επισκέπτες κάθε μήνα, 1.684.588 συνολικές επισκέψεις το μήνα, ενώ 7.886.514 σελίδες διαβάζονται κάθε μήνα (page impressions). Σ' αυτό το σημείο ο κ. Λοττίδης έδωσε μεγάλη έμφαση στα social media και τη δυνατότητα που έχει ο όμιλος να επικοινωνεί με τους αναγνώστες online, προσφέροντάς τους ειδήσεις σε 55.479 συνδεδεμένους λογαριασμούς σε «one button reach».

Κατά την παρουσίαση μίλησε και ο Αλέξης Οδυσσέως, διευθύνων σύμβουλος της SNQ Digital, για την ανάπτυξη και τη λειτουργικότητα των εφαρμογών των ΕΕ.

Το iPad Newsstand διαθέτει 1000 τίτλους εντύπων παγκοσμίως εκ των οποίων 3 τίτλοι είναι κυπριακοί, ανήκουν στις Ειδικές Εκδόσεις (must, MAN & 4Τροχοί, Livingetc έκδοση Κύπρου) και είναι οι μοναδικοί ελληνόφωνοι μέχρι σήμερα.

Ο κ. Λοττίδης κατά την ομιλία του, ενημέρωσε τους διαφημιστές που παρευρέθηκαν στο Δημοτικό Θέατρο Λατσιών, ότι από τον Νοέμβριο του 2012, η διαφήμιση στo must.com.cy, αλλά και στα άλλα sites του ομίλου θα μπορεί να κλείνεται online με τη διαδικασία του "ad shop".

Κλείνοντας την παρουσίαση στο Δημοτικό Θέατρο Λατσιών, ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΕ έδειξε παραστατικά στους παρευρισκομένους τη λειτουργία του περιοδικού must, αλλά και των άλλων περιοδικών του ομίλου που βρίσκονται στο newsstand της apple και τις δυνατότητες που δίνει η νέα τεχνολογία, η οποία, όπως τόνισε, ανήκει αποκλειστικά στις κυπριακές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται οι Ειδικές Εκδόσεις.

Κι ακόμα τώρα ξεκινάμε!

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Nέα ψηφιακή εποχή  |  ΜΜΕ  |  Internet  |  shartphones  |  social media  |  online  |  CMS  |  ad shop  |  tablets  |  iPad  |  SNQ Digital

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X