ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: Leopard pants, μαύρο crop top και kitten heels
 

Think different

Δημήτρης Λοττίδης

Δημήτρης Λοττίδης

Τα πράγματα αλλάζουν και μένουν ίδια. Ανάποδο; Κι όμως αληθινό. Δεν περιμένω να μου πει κάποιος «εσύ τα έλεγες», έχοντας επιβεβαιωθεί στις προβλέψεις μου για τη γρήγορη επιστροφή του τόπου στην ομαλότητα μετά την ανωμαλία που μας προέκυψε το 2013. Ούτε είναι και μεγάλο νέο πως είμαστε λαός δουλευταράς με ψυχραιμία, θετική ενέργεια αλλά και πονηράδα. Αυτά είναι για να τα λέμε στους ξένους που μας ρωτούν «WTF και επιστρέψατε τόσο γρήγορα;».

Η ζωή μας όμως άλλαξε, αν και εμείς ενώ δεν αλλάξαμε και παραμένουμε οι ίδιοι, θέλουμε να καταθέσουμε τη θετική μας ενέργεια, με νέους τρόπους. Ένας νέος τρόπος για να δείξει το fashion crowd της Κύπρου πως υπάρχει και είναι ενωμένο και δυνατό (που θα έλεγε και ο Αντρέας Παπανδρέου), ήταν το Cyprus Madwalk by Gliss, το οποίο κατά ένα μεγάλο μέρος του διοργανώθηκε από την ομάδα του must.

Όταν αποφασίσαμε να το φτιάξουμε τον Μάρτιο, όλοι μας έβγαζαν τρελούς πως σε τρεις μήνες, αντί σε έξι, θα δημιουργούσαμε μια εκδήλωση που δεν ξανάγινε στην Κύπρο. Το concept «Madwalk» δεν είναι κάτι απλό. Είναι η συνεύρεση μουσικών καλλιτεχνών με τους σχεδιαστές μόδας, σ’ ένα μοναδικό καλλιτεχνικό θέαμα το οποίο ενεργοποιεί τη δημιουργικότητα στις πλέον ενδιαφέρουσες ανθρώπινες παλέτες: Τη μουσική και τη μόδα.

Για να σμίξουν όμως αυτά, η μαγιά πρέπει να δουλευτεί πολύ: Τα τραγούδια και η μουσική θα πρέπει να είναι φτιαγμένα και εκτελεσμένα για runway (πασαρέλα) και το ύφος της μουσικής υπόκρουσης και του ρυθμού να ταιριάζει με την καλλιτεχνική προσέγγιση του σχεδιαστή. Όλα τα πιο πάνω θα πρέπει να είναι φτιαγμένα σε τηλεοπτικό προϊόν, που όμως θα ικανοποιήσει και τους παρευρισκομένους οι οποίοι κάθε άλλο παρά κομπάρσοι είναι. Όλα κύλισαν όπως πρέπει για το must και τους συνεργάτες του στις 12 Ιουνίου, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα αλλά και τη συνεχή βοήθεια του MAD Ελλάδος.

Γιατί όμως μπήκαμε σε αυτό το νταβαντούρι, όταν η υπόλοιπη αγορά είναι σε κατάσταση αναμονής; Μα γιατί όλα αλλάζουν και μένουν τα ίδια. Στο must παραμένουμε οι ίδιοι ανήσυχοι τύποι, έτοιμοι να ρισκάρουμε για να πετύχουμε, όπως τότε το 1999 στα πρώτα τεύχη του περιοδικού. Το κοινό που μας ακολουθεί εδώ και τόσα χρόνια, είναι οι φατσούλες της μόδας που έχουν άποψη, ένα κοινό το οποίο περιμένει από εμάς συνεχώς νέα πράγματα, νέα δημιουργικότητα, περιμένει από εμάς την έκρηξη για να δείξουμε τον νέο δρόμο. Αυτό έγινε με το Madwalk όπου μετείχαν επτακόσιοι παρευρισκόμενοι, διακόσιοι συντελεστές που δούλεψαν ένα μήνα, δώδεκα καλλιτέχνες, τριανταπέντε μοντέλα, πέντε σχεδιαστές και άπειρες συμφωνίες, διαφωνίες, προβλήματα, λύσεις που δημιουργούνται σε λευκό καμβά. Η ευχαρίστηση για το must ήταν το ότι τα εισιτήρια έγιναν sold out σε 48 ώρες, η ανακούφισή μας ήταν όταν είδαμε άγνωστες fashionistas ντυμένες λες και πήγαιναν στο London Fashion Week, καταφτάνοντας μια ώρα πριν την προσέλευση για να πιάσουν θέση, η χαρά μας ήταν μεγάλη όταν όλοι οι σχεδιαστές (που μας εμπιστεύτηκαν στο πρώτο μας εγχείρημα) μας ενημέρωσαν πως πούλησαν όλα τα ρούχα που είχαν διαθέσιμα, η αισιοδοξία μας δεν μαζεύεται από εκείνη τη μέρα όταν οι επιχειρηματίες της μόδας και της ομορφιάς κατέγραφαν πως πριν την εκδήλωση και μετά είχαν κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων στις δοκιμαζόμενες επιχειρήσεις τους.

Η μόδα, το στυλ, η ομορφιά, είναι η πιο θελκτική βιομηχανία στην κάθε οικονομία, η οποία στην Κύπρο δίνει χιλιάδες θέσεις εργασίας. Αυτός ήταν και ο λόγος που φτιάξαμε με τη βοήθεια των χορηγών, που μας εμπιστεύονται και μας ακολουθούν παντού, το Cyprus Madwalk by Gliss: Η στήριξη της κυπριακής μόδας και η αναθέρμανση της ενοχοποιημένης αυτής αγοράς. Στα δύσκολα προχωρούν οι δυνατοί στο μυαλό και η ομάδα που τρέχει σήμερα με φουλ ενέργεια το must σε όλες τις εκφάνσεις του (δημοσιογράφοι, μάρκετινγκ, branding, social media, εμπορικό) είναι οι νέοι που δείχνουν τον δρόμο σε όλους μας. Ένας δρόμος μονόδρομος προς στην καινοτομία, στις νέες ιδέες, στη θετική ενέργεια και την υψηλή αισθητική. Κάποιες αντιδράσεις στα social media (που έχουν εξελιχθεί για μερικούς ως το μπαλκόνι των γέρων του Muppet Show) για το ότι κάνουμε τέτοιες εκδηλώσεις «ενώ υπάρχει κρίση», ήταν πολύ λιγότερες από ό,τι περίμενα.

Στην πλέον σημαντική διαφήμιση στην ιστορία της Apple που προανήγγελλε το 1997 όσα θα ερχόντουσαν ανήκουν τα πιο κάτω λόγια, τα οποία έγραψε ο ίδιος ο Jobs και τα καταγράφω στα αγγλικά για να μην χάσουν τη «μαγεία» τους στη μετάφραση:

Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They’re not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them. But the only thing you can’t do is ignore them. Because they change things. They push the human race forward. And while some may see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do. Think different!

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

must έποψη: Τελευταία Ενημέρωση

Gossip Girls 2.0

Gossip Girls 2.0

Όταν οι λεγεώνα των troll γίνεται η νέα κατίνα της γειτονιάς
Δημήτρης Λοττίδης
 |  MUST ΕΠΟΨΗ
Αγιανάπα Α'

Αγιανάπα Α'

Όπου και να γυρίσεις, όπου και να μιλήσεις, η Κύπρος σε πληγώνει
Δημήτρης Λοττίδης
 |  MUST ΕΠΟΨΗ